שתף קטע נבחר
 

הונדה מחזירה לחיים את האינסייט ההיברידית

מכונית הכלאיים של הונדה, שהוצגה במקור ב-1999 ולא זכתה להצלחה משמעותית, תחזור בשנה הבאה בדור שני שיתמודד מול טויוטה פריוס

הונדה תציגה בתערוכת פריז באוקטובר את הדור השני לאינסייט (Insight, תובנה). מכונית הכלאיים שהוצגה בשנת 1999, והציעה עיצוב עתידני ומקום לשני נוסעים בלבד, לא נמכרה בכמויות משמעותיות, והותירה את שוק מכוניות הכלאיים בידי טויוטה פריוס. בדור השני, שמוצג בינתיים בגרסת תצוגה, מקווים בהונדה להחזיר מלחמה ליריבתם היפנית.


הונדה אינסייט. עם הפנים לטויוטה פריוס

 

האינסייט החדשה תהיה גדולה ושימושית מהדור הראשון, עם מקום לחמישה נוסעים ועיצוב המזכיר את יריבתה העיקרית. לדברי הונדה, המעצבים ניסו ליצור דימיון למכונית המימן הניסיונית, ה-FCX קלריטי. אבל בדרך נדמה כי עמדה לנגד עיניהם גם הפריוס - ההיברידית הנמכרת ביותר בהיסטוריה.


מימין לשמאל: הונדה אינסייט, FCX קלריטי ו-CR-Z

 

הונדה אינה מפרסמת פרטים מלאים על המכונית החדשה, שצפויה להגיע לייצור בשנה הבאה. כל שידוע הוא שיהיה לה מרכב חמש דלתות עם חמישה מושבים, ושהיא מבוססת על פלטפורמה חדשה. מידע נוסף צפוי להיחשף בסמוך לתערוכת פריז - שם היא תוצג לצד ה-FCX וה-CR-Z, מכונית התצוגה הספורטיבית מ-2007 שתגיע אף היא לייצור בקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טויוטה פריוס. המתחרה העיקרית
האינסייט המקורית. לא הצליחה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים