שתף קטע נבחר

 

פייסבוק משלבת חיפוש באמצעות Live

שנה אחרי שהשקיעה מיקרוסופט 240 מיליון דולר ברשת החברתית, גולשי פייסבוק בארצות הברית יוכלו לבצע חיפושים באינטרנט באמצעות מנוע החיפוש Live ישירות דרך ממשק האתר

הרשת החברתית פייסבוק הוסיפה אפשרות לחפש ברשת באמצעות Live, מנוע החיפוש של מיקרוסופט. זאת לצד החיפוש הרגיל של חברים. השירות זמין כרגע עבור משתמשים בארצות הברית בלבד. בנוסף, מספר אחד ממנהלי המוצר של Live בבלוג החברה, שלצד תוצאות החיפוש יוצגו פרסומות תלויות-תוכן.

 

לפני שנה השקיעה מיקרוסופט בפייסבוק 240 מליון דולר ורכשה נתח קטן של 1.6 אחוזים מהחברה - זאת לאחר שמייסד הרשת דחה הצעות מגוגל ומיאהו. על פי תנאי העסקה, מיקרוסופט הפכה למוכרת הפרסום הבלעדית באתר הרשתות החברתיות.

 

בפייסבוק מציגים את שיתוף הפעולה כשירות לגולשים. "לדוגמה, חבר עשוי להזמין אותך לאירוע (event) במסעדה חדשה", נכתב בבלוג של פייסבוק, "כעת יוכלו הגולשים לברר פרטים על המסעדה ברשת, וזאת בלי לצאת מפייסבוק".

 

לצרף את הקהל השבוי של פייסבוק

יחד עם זאת, לא מדובר רק בשירות שחוסך מהגולש לפתוח חלון חדש או לשונית חדשה לדפדפן על מנת לבצע חיפוש ברשת - בשיתוף פעולה מסוג זה, מיקרוסופט אף יכולה לנסות להגדיל את נתח השוק שלה בתחום החיפוש - שכרגע משתרך אחרי גוגל.

 

פייסבוק נמצאת בחודשים האחרונים בצמיחה גם בכמות המשתמשים הרשומים (החברה מדווחת על למעלה מ-100 מליון כאלה), וגם בתנועת הגולשים לאתר. תיבת החיפוש המשולבת תוסיף למיקרוסופט את הקהל השבוי שממילא גולש כבר ברשת החברתית - וכעת יוכל לחפש גם משם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים