דירקטוריון הרבוע הכחול אישר הקמת "מגה בול"
מדובר בתת-רשת חדשה שתמנה 38-36 סניפים ותמוצב כרשת זולה. מקאן אריקסון עומד לטפל בתקציב הרשת החדשה. הערכות: מגה בול תחליף למעשה את מגה
דירקטריון הרבוע הכחול אישר היום (ג') השקת רשת מוזלת חדשה שתיקרא מגה בול.
משרד מקאן אריקסון יטפל בתקציב הפרסום של תת-הרשת החדשה. כיום מטפל מקאן בתקציב של מגה, המהווה יותר ממחצית מתקציב הפרסום של רבוע כחול.
העובדה שמקאן יטפל בתקציב של הרשת החדשה - נוסף על הודעת הבורסה מסוף השבוע שלפיה מרבית הסניפים שיוסבו לטובת הרשת החדשה יהיו סניפי מגה - מרמזת על כך שעתידה של רשת מגה אינו מובטח כלל. תמיכה בארבעה מותגים נפרדים - מגה בעיר, מגה, שפע שוק והרשת החדשה - יקרה מאוד ולא נהוגה בעידן של כינוס מותגים.
רבוע כחול הודיעה בסוף השבוע שעבר לבורסה כי בכוונתה להשיק תת-רשת חדשה שתמנה 38-36 סניפים ותמוצב כרשת זולה (Hard Discount). הרשת החדשה, שתוקם בהשקעה של 30 מיליון שקל, אמורה לתת מענה לשחיקה בתוצאות של רשת מגה, שהיתה בעבר הנכס הגדול ביותר של רבוע כחול, אך שילמה את מחיר ההצלחה של מגה בעיר.
מומלצים