MySpace תצמיד פרסומות לקטעי וידאו פירטיים
טכנולוגיה של חברת Auditude תזהה קטעי וידאו פירטיים באתר MySpace, ותצמיד אליהם פרסומות וקישורים לאמצעי רכישה חוקיים. MySpace: "זה מצב בו כולם מנצחים"
פתרון לבעיית הפירטיות ברשתות חברתיות ואתרי שיתוף וידאו? חברת Auditude בשיתוף עם הרשת החברתית MySpace הציגו טכנולוגיה חדשה, שמסוגלת לזהות קטעי וידאו פיראטיים שנלקחו מסדרות טלוויזיה, ולהצמיד להם פרסומות ליוצר התוכן המקורי.
כך, למעשה, הקטעים הפירטיים יהפכו לקטעים לגיטמיים, שיהוו בשביל חברות הטלויזיה והסרטים אפיק פרסום אפקטיבי. "זה מצב בו כולם מנצחים", מסביר האחראי על השיווק ב-MySpace, ג'ף ברמן, "הטכנולוגיה של Auditude מאפשר למשתמשים לעשות כל מה שהם רוצים עם קטעי וידאו המוגנים בזכויות יוצרים - ומדביקה עליהם הודעה או פרסומת".
הטכנולוגיה מתבססת על מאגר נתונים, הכולל למעלה ממיליארד דקות של סרטים וסדרות טלוויזיה. הטכנולוגיה תסרוק את קטעי הוידאו המצויים ב-MySpace, ותחפש "טביעות אצבעות" אלקטרוניות הזהות לסרטים אשר נמצאים במאגר שלה, שממשיך להתעדכן ולגדול על בסיס יומי.
נכון לעכשיו, אולפני Warner Brothers כבר חתמו על שיתוף פעולה עם השירות, ובמידה והוא יצליח צפויים להצטרף אליו אולפנים נוספים, כמו גם אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות נוספות.
בתביעה שהגישה חברת ויאקום נגד גוגל, המחזיקה באתר שיתוף הוידאו YouTube, על הפרת זכויות יוצרים במרץ 2007, טענה השניה כי הסירה סרטים המהווים הפרה, אך זאת רק לאחר שנשלחו הודעות מתאימות על ידי בעלי הזכויות. בשלב זה הוחלט כי גוגל תמסור לויאקום מידע מוצפן על הצפיות בכל קטעי הווידאו באתר.