שתף קטע נבחר
 

קמפיין: בזוקה ג'ו קורא לכם לבחור לו חבר חדש

צרכני מסטיק MUST-בזוקה יבחרו דמות חדשה לחבורה המיתולוגית המלווה את העתידות בקמפיין אינטראקטיבי שבו ישלחו סרטונים, כשבלון מסטיק בפיהם

קמפיין חדש למסטיק MUST-בזוקה קורא לצרכני המוצר לעזור למצוא דמות חדשה שתצטרף לחבורת בזוקה ג'ו המיתולוגית. הדמות החדשה תיבחר בפעילות צרכנים אינטראקטיבית, ותככב בבדיחה הבאה שתופיע על אריזת המסטיק.

 

היקף ההשקעה בקמפיין למותג MUST-עלית מקבוצת שטראוס 2 מיליון שקל, והוא נעשה באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי. הצרכנים יוזמנו לצלם סרטון משעשע כשבלון מסטיק בפיהם בסיטואציה מעניינת וצבעונית. מבין הסרטונים שישלחו לאתר פליקס, תיבחר בינואר 2009 הדמות שתצטרף לחבורת בזוקה ג'ו כדמות אנימציה בבדיחה הבאה.


הידעתם? לא בטוח שעד גיל 21 תגיעו לירח

 

מנהלת השיווק בקבוצת שטראוס, גלי שבד, סיפרה כי המסטיק המיתולוגי עודו פופולרי בקרב הקהל הישראלי.

 "אנו מקבלים מדי יום תגובות נלהבות מצרכנים בני כל הגילים, שנהנים מהקאלט של בזוקה המיתולוגית - הטעם המוכר והאהוב, הבדיחות הגרועות והעתידות שאף פעם לא מתגשמות - אך בפורמט עדכני ומרענן ללא סוכר תחת המותג MUST", אמרה שבד.

 

"הפעילות השיווקית אשר מזמינה את הצרכנים להצטרף לחבורת בזוקה ג'ו, מחברת אותם לאייקון תרבותי שכולנו גדלנו עליו, תוך שימוש בפלטפורמה שיווקית אינטראקטיבית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים