קריסטל הקימה מוקד שירות חלופי למותגיהּ
המוקד זמני והוגדר "חירום", עקב חידוש שביתתם של עובדי תדיראן-אמפא שאינם נותנים שירות. קריסטל: יתכנו עיכובים
חברת קריסטל הודיעה הבוקר (יום א') כי נערכה לתת שירות ללקוחותיה, והקימה מוקד שירות זמני בעבור מותגי החברה. זאת, עקב חידוש שביתתם של עובדי תדיראן-אמפא, שביקשו למנות מפרק זמני.
במסגרת ההיערכות, קריסטל מפעילה מוקד שירות חירום אשר יתן מענה מיידי לתקלות דחופות אצל קהל לקוחותיה. מוקד זה יפעל עד לפתיחתו של מערך שירות חדש. המוקדש החל לפעול הבוקר יפעל בכל יום חול עד 16:30 ובימי שישי עד 12:30.
הטלפון במוקד השירות: 1-599-500-887. מקריסטל נמסר כי בימי הפעילות הראשונים של המוקד יתכנו עיכובים.
עובדי תדיראן-אמפא הפסיקו הבוקר את כל העבודות - כולל מתן שירות לקוחות. העובדים מתבצרים במפעל במחאה על כך שלא קיבלו, לטענתם, את מחצית שכרם לחודש אוקטובר.
מומלצים