שתף קטע נבחר

 

מייסד טוויטר אצל קולבר: 140 תווים זה מספיק

ביז סטון, שייסד את השירות הטרנדי טוויטר, דיבר בראיון עם סטיבן קולבר על התוכניות למצוא מודל הכנסות, בזמן שקולבר היה מרוכז בעדכון הטוויטר

"טוויטר זה שירות המסרים שלא ידעת שאתה צריך עד שהוא נולד", כך אמר מייסד אתר המיקרו-בלוגים Twitter ביז סטון בראיון הומוריסטי לסאטיריקן סטיבן קולבר. ניתן לצפות בראיון במלואו באתר הרשמי של התוכנית. בתגובה אמר לו קולבר שזה כמו שהוא ידביק אותו בסרטן, אבל יעודד אותו בכך שגם יש לו תרופה לעניין.

 

קולבר, שלאורך כל הראיון עדכן את הטוויטר שלו, לא היסס להעביר ביקורת על היעדר המודל העסקי של טוויטר - השירות הולך וצובר פופולריות בקרב מובילי דעת קהל טכנולוגיים וכוכבים הוליוודיים, אך הוא ניתן חינם ונטול פרסומות, ולא ברור כיצד ייצר הכנסות בעתיד, אם בכלל. "אני מבין ש'ביז' זה לא קיצור של ביזנס", רמז קולבר, ושאל איך בדיוק אפשר להרוויח מזה כסף.

 

"אנחנו מבדילים בין רווח לערך של החברה", הסביר סטון. "כרגע אנחנו משקיעים בבניית ערך ומרחיבים את הנגישות לשירות במגוון מדינות, לא רק באינטרנט - בעולם יש ארבעה מיליארד טלפונים סלולריים. כשהשירות יהיה יותר בעל ערך נתחיל להתנסות במודל של הכנסות. זה יקרה עוד השנה כנראה. אנחנו לא גוגל".

 

"אני חושב ש-140 תווי טקסט הם הרבה יותר ממה שנדמה לנו, ושההגבלה הזו הובילה ללא מעט יצירתיות", ציין סטון. כמו כן אמר כי המשתמשים הכבדים של טוויטר נוהגים לצאת מהסלולרי ולקיים מפגשים חברתיים גם במציאות, המכונים טוויט-אפ (על משקל meetup).

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים