שתף קטע נבחר

 

מיקרוסופט סוגרת את המתחרה ל-YouTube

סופה של סבוניה: שלוש שנים אחרי שפתחה את שירות שיתוף סרטי הווידאו Soapbox, מודיעה מיקרוסופט כי היא סוגרת אותו לחלוטין לקראת סוף הקיץ

חברת מיקרוסופט תסגור את "Soapbox", שירות הווידאו שלה המתחרה ב-YouTube של גוגל, ומאפשר לגולשים להעלות סרטים. כך על פי דיווח באתר Cnet.

 

במייל שנשלח אתמול (ג') מאריק יורגנסון, סגן נשיא במיקרוסופט, הוא כותב "החל מהיום נודיע ללקוחות שלנו ולשותפים שלנו שהחל מ-29 ביולי אנשים לא יוכלו להעלות סרטים לשירות, וב-31 באוגוסט השירות לא יהיה זמין כלל". השם שמשמעותו המילולית היא "קופסת סבון" נלקח ככל הנראה בהשאלה - שכן אנשים היו נעמדים על ארגזי סבון בשביל לנאום.

 

מיקרוסופט השיקה את השירות לפני כשלוש שנים. עם פתיחתו בבטא, בספטמבר 2006, הודה רוב בנט, מנהל יחידת שירותי הבידור והווידאו ב-MSN, כי אתר הווידאו יוטיוב נהנה "מיתרון הראשוניות", ובאותה תקופה משך כ-20 מיליון גולשים מדי חודש מאז השקתו. ממש סמוך להשקה, בחודש אוקטובר, רכשה גוגל את יוטיוב, מה שחיזק משמעותית את האתר.

 

על פי הדיווח, מיקרוסופט תישאר בתחום הווידאו ותמשיך לתחזק את אתר MSN Video  שלדברי מיקרוסופט יש בו 480 מיליון צפיות בקטעי וידאו מדי חודש, ודרכו ניתן להעלות סרטי וידאו לרשת.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים