שתף קטע נבחר

 

סקר TIM: רק 5% מהישראלים בטוויטר

למרות ש-54 אחוז מהגולשים בישראל שמעו על אתר המיקרו-בלוגים, רק חמישה אחוזים מנויים בו - כך עולה מסקר TIM שנערך בחודש יולי האחרון

הישראלים לא ממהרים להצטרף לטרנד ה-Twitter: כ-54 אחוז מהגולשים בישראל שמעו על אתר המיקרו-בלוגים Twitter, אבל רק חמישה אחוזים מנויים בו - כך עולה מסקר TIM שנערך במהלך חודש יולי האחרון.

 

לפי הסקר, 54 אחוז מהגולשים מדווחים כי הם שמעו על Twitter, עלייה חדה בהשוואה ל-18% מהגולשים בחודש אפריל. מבין הגולשים שנרשמו כמנויים בשירות, כ-40 אחוז הם מנויים חדשים שהתחברו אליו רק בחודש האחרון. באפריל, רק אחוז אחד מהנסקרים דיווחו כי הם מנויים בשירות, אך ביולי דיווחו כך חמישה אחוזים.

 

עוד עולה מהסקר, כאשר בוחנים את המודעות ל-Twitter בקרב גולשים על פי מין, רמת זיקה דתית השכלה וגיל, מגלים כי קיימת מודעות גבוהה יותר ל-Twitter בקרב גברים בהשוואה לנשים, חילוניים מודעים יותר לטוויטר בהשוואה לדתיים, ובעלי השכלה גבוהה מודעים יותר לטוויטר בהשוואה לגולשים משכילים פחות. אין הבדל בין קבוצות גיל שונות במודעות לאתר.

 

TIM הוא סקר האינטרנט התקופתי של חברת TNS טלסקר, הנערך בקרב מדגם של משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה. הסקר נערך באמצעות האינטרנט, במטרה לייצג את כלל אוכלוסיית הגולשים בישראל, שהיקפה כ-4.2 מיליון איש.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים