אורנג' מתנצלת בפני משפחת רמון
חברת אורנג' מתנצלת מפני משפחת רמון לאחר ששלחה לחלק ממנויה הודעת טקסט בה היא מזמינה את הלקוחות לצפות בטרגדיה של המשפחה בוידאו
לקוחות אורנג' הרשומים לשירות עדכוני חדשות בסלולר קיבלו אתמול (ב') הודעת sms המזמינה אותם לצפות בשידורים ותמונות "מהטרגדיה של משפחת רמון", כלשונה.
בהודעה נאמר: "אם ברצונך לצפות בסיקור הטרגדיה של משפחת רמון שלח 1 ב-SMS למספר 4343, ותוכל לצפות בווידאו מחדשות ערוץ 2".
מדובר בהודעת RSS שנשלחת ללקוחות "אורנג' טיים" באופן אוטומטי, בכל פעם שיש עדכון חדשותי בשירות שמספקת חברת החדשות של ערוץ 2 לאורנג'. המבזקים הללו עוסקים בנושא המרכזי בחדשות באותה שעה, ואתמול היה זה מותו של אסף רמון ז"ל. האחריות על שליחת ההודעות היא אורנג' ולא חברת החדשות, המשמשת כספק תוכן בלבד.
מפרטנר נמסר בתגובה: "פרטנר מבקשת להביע את התנצלותה הכנה בפני משפחת רמון ולקוחות החברה על נוסח ההודעה כפי שנשלח למנויים על שירותי החדשות. לצערנו הרב, ההודעה נוסחה בחוסר רגישות. החברה פועלת למניעת הישנות מקרים מסוג זה. פרטנר מחבקת את משפחת רמון ומבקשת לשלוח שוב את התנצלותה הכנה".