שתף קטע נבחר
 

סוכני הביטוח: בביטוח ישיר השירות הגרוע ביותר

מלחמה בעולם הביטוח. לשכת סוכני הביטוח יוצאת בקמפיין פרסומי לפיו ביטוח ישיר נותנת את השירות הגרוע ביותר מבין חברות הביטוח, ויודגשו יתרונותיו של סוכן ביטוח מקצועי

לשכת סוכני הביטוח תפתח בסוף השבוע בקמפיין פרסומי חדש, שמטרתו להדגיש את חשיבות השירות ללקוח. בקמפיין תשתמש הלשכה בתוצאות מדרג תלונות הציבור שפירסם באחרונה המפקח על הביטוח, לפיהן ביטוח ישיר נותנת את השירות הגרוע ביותר ללקוחות מבין חברות הביטוח בישראל על פי מספר התלונות המוצדקות שהוגשו נגדה.

 

אודי כץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "פרסום המדרג מוכיח שוב את ההבדל בין עשיית ביטוח דרך סוכן ביטוח מקצועי, שדואג כל העת ללקוח, ל עשיית ביטוח דרך ביטוח ישיר, שבו הלקוח עומד חסר אונים בעת מצוקה".

 

כץ אומר כי הלשכה שוקדת על קמפיין נוסף, שבו יוצגו יתרונותיו המקצועיים של סוכן הביטוח מנקודת מבטו של הלקוח. היקף הקמפיין הנוכחי עומד על חצי מיליון שקל, והוא יכלול מודעות בעיתוני סוף השבוע ובעיתונות הכלכלית.

 

מביטוח ישיר נמסר בתגובה: "השקיפות בחברות ישירות, בהשוואה לחברות המסורתיות, גבוהה באופן משמעותי.

ב-2008 נמצאו על ידי הפיקוח רק 3 תלונות מוצדקות. ברור שמספר התלונות כלפי סוכנים גבוה בהרבה. קהל הלקוחות מצביע ברגליים ועובר לביטוח ישיר בהמוניו. אחוזי הגידול העקביים שמציגות החברות הישירות תוך הגדלת נתח השוק הישיר, ובתוך כך נתוני הנאמנות יוצאי הדופן של לקוחות ביטוח ישיר, מדברים בעד עצמם".

 

הידיעה מתפרסמת היום במוסף "ממון" של ידיעות אחרונות"

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
"רק 3 תלונות מוצדקות". ביטוח ישיר
מומלצים