שתף קטע נבחר

מדריך לטרמפיסט במערכות לניתוב שיחות

זו אחת ההמצאות היותר מייגעות של העולם הממוחשב: מערכות לניתוב שיחות. מיפינו עבורכם כמה מהמערכות היותר נפוצות, כדי שתעבירו את הזמן בנפתוליהן עם ידע מקדים. הרי אין נעים יותר מלשמוע את קולה של המערכת נחתך פעם אחר פעם הודות להקשתכם המיומנת והבטוחה בעצמה

אנשים רבים מחשיבים אותה לגדולה שבסיוטיהם. היא ולא מפלצת, היא ולא זומבי: מערכת לניתוב שיחות. מדובר באחת התופעות מורטות העצבים ביותר של העידן הממוחשב. דווקא בשעתנו הדחופה ביותר, בעת תקלה או בעת שהתעוררה בנו תאווה לרכישת שירותים, קולות רכים שהוקלטו מבעוד מועד מחלקים לנו אופציות מורכבות ומסועפות באינטונציה מתכתית, כשכל מה שאתה בעצם רוצה זה לומר בקולך שלך, ולא באמצעות הקשות מספרים, מה בדיוק הוא רצונך. בסיינפלד, קריימר חשב על זה קודם. 

 

לכן, הקשבנו לכמה מהמערכות היותר פופולריות לניתוב שיחות - כדי למפות עבורכם את שביליהן המפותלים ולהקל לכם על החיים. הלקוח עליו חשבנו הוא לקוח פרטי, דובר עברית, אם כי שועלי מערכות ותיקים יודעים שאת רוב המערכות אפשר לשמוע גם ברוסית, בערבית, באנגלית ולעיתים אפילו באמהרית.

 

לא בכל מערכת לניתוב שיחות, דילוג מהיר על הוראות בזכות ידע מוקדם אפשרי, אבל ברובן, לפחות בחלק הארי של הדרך, אפשר בהחלט לדלג בזריזות מעל פקודות והסתעפויות.

 

וכשאתם יודעים מראש לאן פניכם מועדות, ומקישים בוירטואוזיות את קומבינציות המספרים שתוביל אתכם למחוז חפצכם - אין נעים יותר מלשמוע את קולה של המערכת נחתך פעם אחר פעם הודות להקשתכם המיומנת והבטוחה בעצמה. תיהנו.

 

נטוויז'ן

ככה זה מתחיל: "ברוכים הבאים ל-013 נטוויז'ן. להצטרפות לקו הטלפון הביתי בשקל אחד בלבד ליום הקישו 8. (פאוזה) לעברית נא להקיש 1. לרוסית 2. לאנגלית אנא הקישו 3. לערבית 4. לקוחות פרטיים הקישו 1 לקוחות עסקיים הקישו 2". אנחנו נהיה לקוח פרטי דובר עברית, כלומר 1 + 1.

פרסומת: יש

הכינו מראש: שם משתמש וססמא או כרטיס אשראי ומספר תעודת זהות

אופציית השמעה חוזרת: אם לא תבחרו בפעולה המערכת תשמיע עבורכם את האופציות שוב.

חזרה לתפריט ראשי: אין

 

לתמיכה טכנית באינטרנט: 1 + 1 + 4 + 1 + 1

לתמיכה טכנית בשירות קו הטלפון הביתי: 1 + 1 + 4 + 1 + 2

לנציג תמיכה במוצרי מיקרוסופט, סימנטק מקאפי: 1 + 1 + 4 + 2

 

לשירות הלקוחות: 1 + 1 + 4 + 3

לנציג שירות אינטרנט: 1 + 1 + 3 + 3

לנציג שירות שיחות בינ"ל: 1 + 1 + 3 + 4

לנציג שירות בנושא קו הטלפון הביתי: 1 + 1 + 3 + 5

 

להזמנת שירות טכנאי עד הבית בתשלום: 1 + 1 + 2 + 1

לרכישת רשת ביתית: 1 + 1 + 2 + 2

להזמנת שירותי אבטחה שירותי מייל וסינון תכנים: 1 + 1 + 2 + 3

לתמיכה ומוצרי הגנה: 1 + 1 + 2 + 4

 

להצטרפות לאינטרנט מהיר דרך מוקד המכירות: 1 + 1 +1 + 2 + 1 

להצטרפות למבצעי אינטרנט מהיר: 1 + 1 + 2 + 5

להצטרפות לשירות קו הטלפון הביתי ביתי: 1 + 1 +1 + 2 + 3

 

להצטרפות לשיחות בינ"ל דרך מוקד המכירות: 1 + 1 +1 + 2 + 2

להצטרפות למבצעי שיחת בינ"ל: 1 + 1 + 2 + 6

למידע על כרטיסי חיוג מהארץ לחו"ל: 1 + 1 + 3 + 1 + 1

למידע על חיוג מחו"ל: 1 + 1 + 3 + 1 + 2

למידע על מספרים קבועים בכרטיס חיוג גלובל כארד: 1 + 1 + 3 + 1 + 3

למרכזיה הבינלאומית: 1 + 1 + 5

 

בזק בינלאומי

ככה זה מתחיל: "הגעתם למוקדי השירות של בזק בינלאומי". דוברי עברית מתבקשים להקיש 1. 

לנציג מכירות: הקישו 1

השמעה חוזרת: אם לא תבחרו בפעולה המערכת תשמיע עבורכם את האופציות פעם אחת נוספת

נעימה פרסומית: יש

 

הדרך המהירה לנציג שירות: אם לא תקישו על שום מקש, המערכת תתייאש מכם ותעביר אתכם לנציג

לנציג שירות לקוחות בשיחות בינלאומיות וכרטיס חיוג: 1 + 2 + 1 

לנציג שירות בנושא חיבור בודד לאינטרנט: 1 + 2 + 1

לנציג שירות בנושא דואר אלקטרוני וחיבור רשת לאינטרנט: 1 + 2 + 3

    

HOT

ככה זה מתחיל: "HOT שלום. לעברית נא להקיש 1".

פרסומות: שתיים.

הכינו מראש: מספר טלפון של HOT או פרטי אשראי וזהות אם מטרתכם היא הצטרפות.

מקש חזרה לתפריט ראשי: אין.

שמיעה חוזרת: אם לא תבחרו בפעולה המערכת תשמיע עבורכם את האופציות שוב.

בהמתנה: מתנגת פרסומת של החברה על אתר החברה.

 

לנציג שירות: 1 + 3 + הקישו מספר הטלפון לו נדרש השירות, כולל קידומת + 1 + 3.

לתמיכה טכנית וטיפול בתקלות: 1 + הקישו מספר הטלפון לו נדרש השירות, כולל קידומת + 4.

למידע על חשבוניות ונושאים כספיים: 1 + 3 + הקישו מספר הטלפון לו נדרש השירות, כולל קידומת + 5 + 1 (לשירותי הטלוויזיה) או + 2 (לשירותי האינטרנט) או + 3 לשירותי הטלפון.

לרכישת ערוצים בעזרת המענה האוטומטי: 1 + 3 + הקישו מספר הטלפון לו נדרש השירות, כולל קידומת + 7.

מעבר דירה: 1 + 3 + הקישו מספר הטלפון לו נדרש השירות, כולל קידומת + 4.

 

למוקד מכירות: 1 + 2 + 1 + 9

להצטרפות לטריפל: לקוח פרטי: 1 + 2 + 1 + 1. לקוח עסקי: 1 + 2 + 5 + 1.

להצטרפות לטלוויזיה: לקוח פרטי: 1 + 2 + 1 + 2. לקוח עסקי: 1 + 2 + 5 + 2.

להצטרפות לטלפון: לקוח פרטי: 1 + 2 + 1 + 3. לקוח עסקי: 1 + 2 + 5 + 3.

להצטרפות לאינטרנט: לקוח פרטי: 1 + 2 + 1 + 4. לקוח עסקי: 1 + 2 + 5 + 4.

  

yes

ככה זה מתחיל: "ברוכים הבאים ל-yes".

פרסומת עצמית: מגיעה מיד אחרי הברכה. 

הכינו מראש:  מספר תעודת זהות של בעל המנוי.

בהמתנה:  פרסומת של yes, שתשמעו רק שבריר ממנה הודות למענה מהיר.

לשון: לעברית - המתינו או הקישו 1.

דרכי קיצור: אין. בחברת הלוויין מוותרים על הסתעפות יתר של מספרים ומכאן, השיחה מועברת ישירת לנציג שירות.

  

ישראכרט

ככה זה מתחיל: "שלום וברוכים הבאים למרכז שירות הלקוחות של קבוצת ישראכרט. נא ודאו כי מונחים לפניכם מספר הכרטיס ומספר ת.ז. תוכלו לקבל מידע ושירותים שונים באתר ישראכרט באינטרנט (תיאלצו לשמוע את כל הכתובת. מ.ק). לתשומת לבכם, לחלק מהפעולות אשר ניתן לבצע באתר ובמענה הקולי תוענק הנחה בעמלה בשיעור של 50%".

מה יש להכין מראש? מספר תעודת זהות ופרטי כרטיס האשראי

פרסומות עצמיות? יש

שיר ענוג ברקע? לפרקים

אופציית חזרה לתפריט הראשי: אין

אופציית חזרה אחורה: אין

השמעה חוזרת: אם לא תבחרו בפעולה המערכת תשמיע עבורכם את האופציות בשנית ובשלישית

 

לשינוי כתובת עבור משלוח פירוט כרטיס האשראי: 1 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי +  # + 3. אופציה נוספת: 2 + מס' ת.ז # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + 2

לנציג שירות: 1 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 5  (יש דרכים נוספות)

לשינוי מועד חיוב: 2 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 3

להודעה על אובדן ראשונה או גניבת כרטיס: 5 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + #

בירור לגבי פקס שנשלח: 2 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 4 + 1 (או 2 לנציג שירות). יציעו לכם כאן להקיש את מס' הסלולרי כדי לשפר את השירות הניתן לכם (1). זו לא חובה (2).

 

לנושא דמי כרטיס: 1 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 1 + 1 ( או + 3 לפירוט התעריפון)

לבירור דמי כרטיס: 2 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 1

להסבר על תוכנית הקרדיט: 1 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 2

לתעריפון הקיים: 1 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 4

  

לנושא ביטוח נסיעות לחו"ל: 6 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 1 + 2 (למאסטרקארד. למאסטרקארד פלטינה יש להקיש 1) + 1 להסבר או 2 להרחבת הביטוח

למידע על סיוע חירום רפואי בחו"ל במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל למחזיקי מאסטרכארד: הקישו 6 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי # + 1 + 2 (למאסטרקארד) + 4

לקבלת מידע חיוני ליוצאים לחו"ל: 6 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 2

להזמנת העתק הודעת חיוב אחרונה: 6 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 3

לבירור אחר או לקבלת נציג שירות חו"ל: 6 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + # + 4 

להטבות ומבצעים: 4 + מס' ת.ז + # + מספר ספרות אחרונות של כרטיס האשראי + #

  

לאומי קארד

ככה זה מתחיל: "שלום וברוכים הבאים למוקד שירות הלקוחות של לאומי קארד להודעה על אובדן או גניבת כרטיס אנא התקשרו ל- 6178800 -03

ככה זה ממשיך:".... לידיעתכם ההתקשרות האחרונה ללאומי קארד בוצעה בתאריך...".

ברקע: דממת מוות

אופציית חזרה לתפריט הראשי: בכל שלב, על ידי הקשת 9.

שמיעה חוזרת: אם לא תבחרו בפעולה המערכת תשמיע עבורכם את האופציות שוב

 

לבירור חיובים בכרטיס וקבלת העתקי דפי פרוט: הקישו את מס' הזהות או הדרכון של בעל הכרטיס + # + ארבע הספרות האחרונות של הכרטיס המבוקש + # + 1 + 2

לנקודות ומועדונים: הקישו את מס' הזהות או הדרכון של בעל הכרטיס + # + ארבע הספרות האחרונות של הכרטיס המבוקש + # + 2

לשינוי תאריך החיוב: הקישו את מס' הזהות או הדרכון של בעל הכרטיס + # + ארבע הספרות האחרונות של הכרטיס המבוקש + # + 3 + 1

לעדכון פרטים אישי: הקישו את מס' הזהות או הדרכון של בעל הכרטיס + # + ארבע הספרות האחרונות של הכרטיס המבוקש + # + 3 + 2

להזמנת הלוואה ושינוי סכום החיוב החודשי: הקישו את מס' הזהות או הדרכון של בעל הכרטיס + # + ארבע הספרות האחרונות של הכרטיס המבוקש + # + 4

  

בנק הפועלים

המענה נחלק לפועלים בטלפון ומרכז לפניות לקוחות.

פועלים בטלפון, ככה זה מתחיל: "ברוכים הבאים לפועלים בטלפון העומד לרשותכם בכל עת. לעברית הקישו 1"

הכינו מראש: קוד סודי לפועלים בטלפון

אם אינכם יודעים את הקוד הסודי: הקישו *1 + #

לפתיחת חשבון חדש: הקישו *2

 

מרכז לטיפול בפניות לקוחות בטלפון, ככה זה מתחיל: "ברוכים הבאים לבנק הפועלים המרכז לטיפול בפניות לקוחות".

למידע וביצוע פעולות בחשבונכם: הקישו 1 + קוד סודי + #  (אם אין ברשותם קוד סודי, הקישו: *1)

לשעות עבודה בסניפי הבנק: הקישו 2

לקבלת נציג מהמרכז לטיפול בפניות לקוחות: הקישו 4

למרכזיית הבנק הקישו: 3

 

חברת החשמל

ככה זה מתחיל: "שלום הקישו את קידומת אזור החיוג בו נמצא מוקד החיוג המבוקש ללא הספרה אפס"

מוזיקת רקע בעלת אופי פרסומי: בהחלט

אזור פ"ת: 3 + 1 

אזור רשל"צ: 3 + 2

אזור אריאל: 3 + 3

אזור ת"א והמרכז: 3 + 4

אזור ירושלים ובית שמש: 2 + 1

אזור חיפה: 4 + 1 

אזור נהריה: 4 + 2

אזור כרמיאל: 4 + 3

אזור חדרה: 4 + 4

אזור עפולה: 4 + 5

אזור טבריה: 4 + 6

אזור צפת: 4 + 7

אזור רעננה: 9 + 1

אזור נתניה: 9 + 2

אזור רחובות: 9 + 1

אזור רמלה לוד: 9 + 2

אזור אשדוד: 9 + 2

אזור ב"ש: 8 + 4

אזור אשקלון: 9 + 5

אזור אילת: 8 + 6

 

לנציג שירות: הקישו את מספר החוזה משמאל לימין + # + 9. אם אין ברשותכם מספר חוזה הקישו 9 + 9

לתשלום חשבון החשמל בכרטיס אשראי: הקישו את מספר החוזה משמאל לימין + # + 2.

לדיווח על תקלה באספקת החשמל: הקישו את מספר החוזה משמאל לימין + # + 1. אם אין ברשותכם מספר חוזה הקישו 9 + 1

  

מוקד עירוני לתושבי תל-אביב-יפו

ככה זה מתחיל: "שלום ותודה שהתקשרתם אל מוקד שירות 106 עיריית ת"א-יפו. המוקד נותן מענה לקריאות שירות, על מפגעים, מידע על קבלת שירותים עירוניים ואירועים. המוקד פועל 24 שעות ביממה". (אי אפשר לזרז את זה על-ידי לחיצה על מקש)

לנציג שירות: הקישו 1

ברקע ההמתנה אפשר להאזין ל: מידע על אתר האינטרנט העירוני.

להשמעה חוזרת: לחצו *

לחזרה לתפריט הראשי: הקישו 9

 

בירור בעניין גביית ארנונה ומים והוצאת אישור לטאבו: הקישו 2 + 1. כאן יאמרו לכם להתקשר לטלפון 035218666 שלוחה 1.

לבירורים בעניין דו"חות חנייה :  2 + 2. אז יאמרו לכם להתקשר ללפון 035218666 שלוחה 2.

לבירורים בעניין כלי רכב שנגרר: 2 + 3 יאמרו לכם להתקשר לטלפון 035160189.

למידע בעניין אירועים ומופעי תרבות: 3 + 1

למידע על עבודות תשתית ומידע כללי: 3 + 2

לעמבר לנציג שירות בענייני תרבות תשתית: הקישו 3. 

 

מוקד עירוני ירושלים

106, 02-5314600/1/2/3/4

ככה זה מתחיל: "מוקד עירית י-ם שלום. למענה בשפה העברית הקש 1. לערבית הקש 2".

אם אינך מגיב: המערכת רוטנת ו"ממתינה לפקודתך" ובלית ברירה משמיעה שוב את האופציות.

שיר ברקע: צץ לפרקים, משום מה, בעיקר אם לוחצים 2.

 

למוקד שומה וגבייה תשלומי ארונה ודו"חות חנייה : 1 + 2 + 1 (לפני נציג השירות תקבלו הפנייה מייגעת לאתר האינטרנט)

לנציג שירות במוקד העירוני לדיווח מפגעים ולמידע על אירועי תרבות: 1 + 1

לבירור מספרי טלפון של עובדי עירייה: 1 +  3

 

ב"ש, אשדוד, חיפה ורשל"צ  

אין מערכת לניתוב שיחות. עונים מיד.

 

סלקום

ככה זה מתחיל: "שלום וברוכים הבאים לחברת סלקום. לקבלת שירות עבור הסלקום שממנו התקשרתם, הקישו 0. לשירות עבור סלקום אחר הקישו את מספר הסלקום, אחריו קידומת ואחריו #. אין ברשותכם סלקום? הקישו #"

פרסומות: לפחות שתיים

אופציית חזרה לתפריט ראשי: חלקית, באמצעות #

השמעה חוזרת: כשאין תגובת הקשה בתום הקראת תפריט

לשינוי שפה הקישו: 9

 

למצב חשבון: 0 + 1 + 1 + הקישו את מספר הסלקום לבדיקה + #

לנציג בנושא חשבונית תעריפים ושינוי פרטים: 0 + 1 + 2 + פרטי אמצעי תשלום ואמצעי זיהוי

לנציג בנושא חוב בלבד: 0 + 1 + 3

אובדן או גניבת מכשיר: 0 + 1 + 4

לנציג בנושא תפעול ותקלות מכשירים, קליטה וקשיים בקבלת או הוצאת שיחה: 0 + 2 + 3

למידע אודות שעות הפעילות והכתובות של מוקדי שירות סלקום: 0 + 4 + 1

 

לאיפוס ססמת המשיבון הסלולרי לברירת המחדל: 0 + 2 + 1

לשירות טיפקום: 0 + 2 + 2 + 1 

לגלישה באינטרנט הסלולרי, רינגטונים נביגייטור ובלו תות': 0 + 2 + 2 + 3 

לפניות בנושא שימוש המכשיר כמודם או נתב אלחוטי: 0 + 2 + 2 + 5

לפניות בנושא שם משתמש באתר סלקום: 0 + 2 + 4. (או 0 + 2 + 2 + 2)

 

לרכישת מכשיר חדש: 0 + 3 + 1

לסלקום בחו"ל: 0 + 3 + 2

לפניות בנושא אתר סלקום או לפניות בנושאים כללים: 0 + 4 + 2

 

אורנג'

ככה זה מתחיל: "שלום וברוכים הבאים לאורנג' (פאוזה שאי אפשר להעביר בלחיצות). לעברית יש להקיש 1". 

להשמעה חוזרת: כוכבית, אם כי לפעמים נזרקים מהשירות.

לחזרה לתפריט קודם: #

 

לנציג שירות סלולר: 1 + 1 + 1 + 0

לתפעול מכשיר או לתיקון בתקלות: 1 + 1 + 1 + 2 + 1

לבירור מצב חשבון עדכני: 1 + 1 + 3 + 1 + 1 (עבור מכשיר אחד) או 2 (עבור יותר ממכשיר אחד) + מספר האורנג' כולל קידומת + ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי או ססמתכם. דרך נוספת: 1 + 1 + 3 + 2 + 3 

למידע על החשבונית: 1 + 1 + 3 + 2 + 1

לשירותי פירוט שיחות: 1 + 1 + 3 + 2 + 2

לנציג שירות בנושאי חשבוניות תוכניות תעריפים ועדכון פרטים: 1 + 1 + 3 + 0

אם מכשירכם אבד או נגנב: 1 + 1 + 4 

 

לשירותי תוכן, גלישה סלולרית ואתר אורנג': 1 + 1 + 1 + 3

לדאטה מודמים חיבור למחשב ומחשב כף יד: 1 + 1 + 1+ 4

 

לבדיקה האם ניתן להשתמש במכשיר בחו"ל: 1 + 1 + 2 + 1 + הקישו את מספר האורנג' כולל קידומת עבורו אתם מעוניינים לבצע את הבדיקה + הקישו את 4 הספרות האחרונות של אמצעי התשלום

הגעה ישירה לנציג שירות לקוחות חו"ל: 1 + 1 + 2 + 0

לפתיחת מכשיר אורנג' לשימוש בחו"ל: 1 + 1 + 2 + 2 +  1 (אם אתם משלמים את חשבון האורנג' בכרטיס אשראי) או 0 (אם אתם משלמים באופן אחר)

לתעריפי אורנג בחו"ל: 1 + 1 + 2 + 3 + יש לומר בקול את שם המדינה המבוקשת.

למידע ורישום לחסכון עולמי: 1 + 1 + 2 + 4

 

לשדרוג מכשיר קיים: 1 + 2 + 1 + הקישו את מס' האורנג' כולל קידומת.

להזמנת קו, לרכישת מכשיר או הצטרפות לרשת: 1 + 2 + 2 + 1 (ללקוח פרטי)

להצטרפות לשירותי הטלפון הקווי והאינטרנט הביתי: 1 + 3 + 1 + 1 + 1 או 2

 

לפניות בנושאי שירות ולשינוי מועד הגעת טכנאי: 1 + 3 + 2

לפניות בנושאי תמיכה טכנית: חייגו *5474 שלוחה 3 + 1 (בנושאי אינטרנט) או 2 (בנושאי טלפוניה)

  

פלאפון

ככה זה מתחיל: בהודעה מתישה על עדכון שעון חורף. "שלום הגעתם למוקד פלאפון. לקוחות הקישו 1. אם אינכם לקוחות פלאפון הקישו 2".

 

לניתוק קו במקרה של אובדן או גניבת המכשיר: 1 + הקישו את מס' הפלאפון עבורו אתם רוצים לקבל שירות + # + 1 .

לקבלת מצב חשבונית אחרונה: 1 + הקישו את מס' הפלאפון עבורו אתם רוצים לקבל שירות + # + 2 + 1 + 1

לתשלום חוב בכרטיס אשראי: 1 + הקישו את מס' הפלאפון עבורו אתם רוצים לקבל שירות + # + 2 +  2

להזמנת העתקי לחשבוניות ופירוטי שיחות: 1 + הקישו את מס' הפלאפון עבורו אתם רוצים לקבל שירות + # + 2 + 3

 

בנק לאומי

לאן מגיעים: למוקד לאומי קול (לאומי Call) בטלפון 5522* מכל טלפון או 03.9544555

ככה זה נשמע: "לאומי קול, צהרים טובים (או כל זמן אחר ביממה שהוא טוב. מ.ק) לקבלת שירותים בעברית הקישו 1". 

חזרה לתפריט ראשי: *2

 

לקבלת מידע וביצוע פעולות: 1 + 2 + הקש מספר זהות + # + קוד סודי לאומי קול

לתמיכה באתר האינטרט ובמוצרים טכנולוגיים נוספים: 1 + 3 + הקש מספר זהות + # + קוד סודי לאומי קול  

אם אין לך חשבון בלאומי: 1 + 9

  

לתוכנית חשבון דיגיטלי (מבצע): 1 + 1 + 1

להלוואות אקספרס (מבצעים): 1 + 1 + 2

  

ביטוח לאומי - הערכת חישוב ימי מילואים

ככה זה מתחיל: "שלום ותודה שהתקשרתם למחלקת מילואים במוסד לביטוח לאומי, מערכת המספקת מידע קולי למעסיקים ולמשרתים במילואים. המערכת מספקת מידע וגם שולחת טפסים למספר הפקס שברשותכם".

אם מתמהמהים בהקשה: המערכת מנתקת אתכם.

חזרה לתפריט ראשי: אין

השמעה חוזרת: אין.

 

אם אתם מעסיקים המשלמים תגמול לעובדיכם המשרתים במילואים: הקישו 1

 אם אתם משרתים במילואים ומגישים תביעה לתגמול עבור ימי מילואים: הקישו 2.

 

מילואימניקים:

למידע על זכויותכם ערב השירות: 2 + 3 

לקבלת טופס תביעה אישית לתגמולי מילואים באמצעות הפקס: 2 + 1 + 1 

לקבלת טופס אישור מעסיק לשכר באמצעות הפקס: 2 + 1 + 2

לקבלת אומדן לחישוב תגמול המילואים אם הכנסתםכם החודשית ברוטו אינה עולה על 5,225 שקל בחודש, או אין לכם הכנסה כלל:  2 + 2 + 1 + הקישו את מספר ימי שירות המילואים בפועל כולל ימי שישי שבתות + כוכבית + לתיקון: 1

לקבלת אומדן לחישוב תגמול המילואים אם הכנסתםכם החודשית ברוטו עולה על 5,225 שקל בחודש: 2 + 2 + 2 + הקישו את מספר ימי שירות המילואים בפועל כולל ימי שישי שבתות + כוכבית + לתיקון: 1.


פורסם לראשונה 28/09/2009 19:07

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: מיכאל קרמר
המטרה: להגיע לנציג שירות כל. האמצעים: כשרים
צילום: מיכאל קרמר
מומלצים