האתר של דומינו'ס פיצה לא עומד בעומס המבצע
בדומינו'ס הכריזו על 50% הנחה בהזמנה דרך אתר האינטרנט, אבל לא כל מי שניסה לגלוש מאז לאתר הצליח לקבל הנחה. מהרשת נמסר בתגובה: "האתר לא עומד בעומס. מי שרוצה להיכנס שיתאזר בסבלנות או שינסה את המבצעים הרגילים"
ישראלים מאוד אוהבים פיצה, ומאוד אוהבים הנחות, אולי קצת יותר מדי - אתר רשת דומינו'ס פיצה לא עומד בעומס האהבה הזאת כבר יומיים, וקורס בשל ריבוי מזמינים. הסיבה: 50% הנחה.
רשת הפיצריות יצאה אתמול (ד') במבצע, לפיו כל מי שיזמין פיצה בין השעות 18:00 ל-21:00 דרך אתר האינטרנט של הרשת - ישלם חצי ממחיר ההזמנה. בניסיון לעודד לקוחות לגלוש לאתר של החברה, דומינו'ס פיצה אף עלתה אתמול בפרסום מאסיבי בטלוויזיה.
עם זאת, לקוחות שניסו אמש להזמין פיצה דרך אתר החברה נתקלו בבעיה: בעת ההזמנה מתקבלת הודעת שגיאה, ככל הנראה בגלל הסתערות צרכנים. אחת הלקוחות שלא הצליחה להזמין דרך האתר של החברה לא ויתרה והתקשרה לסניף הרשת הסמוך לביתה כדי לממש את ההזמנה.
בסניף אמנם שמחו לספק לה את מבוקשה - אולם הדגישו כי מאחר שהמבצע מתייחס רק ללקוחות שמזמינים פיצה דרך האתר - היא לא תוכל ליהנות מהנחה ישירות דרך הסניף. בנוסף, נמסר לה כי הרשת הנחתה את כל הסניפים להימנע מהענקת הנחה ללקוחות המזמינים פיצה בטלפון - למרות קריסת האתר.
למחרת: ההזמנה עדיין לא עובדת
אחרי שבדומינו'ס פיצה אמרו ל-ynet שמדובר בתעבורת גלישה סואנת ביום הראשון של המבצע, ושבאתר נערכים טכנולוגית לערבים הבאים, ניסינו היום (ה') להזמין פיצה דרך האתר, אולם שוב נתקבלה הודעת השגיאה, כך שהבעייה נמשכת.
מדומינו'ס פיצה נמסר: "אתמול, עם השקת מבצע אינטרנט ראשון מסוגו על-ידי דומינוס פיצה - 50% הנחה על התפריט בהזמנה מאתר האינטרנט, בין השעות 18:00 ל-21:00 החלה הסתערות על אתר האינטרנט של החברה. בתוך זמן קצר גדל מספר הנכנסים לאתר ב-400%.
"לאור הביקוש היוצא דופן שלו זכינו, הואטה עבודת האתר וצרכנים רבים התקשו לממש את המבצע. השירות הוא אחד מערכי הליבה שלנו לפיכך ביממה האחרונה פעלנו לשדרוג משמעותי בפעילות האתר ובחווית הקנייה דבר שיאפשר בימים הקרובים לכל צרכן בישראל ליהנות מהמבצע באתר האינטרנט של דומינו'ס פיצה, עד ל-17 באוקטובר.
"היום, הביקוש ממשיך, ולמרות עבודות תשתית שנעשו באתר, הוא לא עומד בעומס. מי שרוצה להיכנס שיתאזר בסבלנות או שינסה את המבצעים הרגילים".
- המידע הראשוני הגיע באימייל האדום