גם בעלות סינית אינה מסייעת ל-MG בבריטניה
שנגחאי אוטומוטיב (SAIC) הסינית תסגור את מפעל יצרנית הרכב הבריטית MG עד מאי 2010, עקב רמת מכירות נמוכות מדי. שוב סוף דבר
MG הבריטית, כעת בבעלות סינית, נסגרת שוב. חזרת המותג הבריטי לאירופה - לאחר ש-MG-רובר פשטה רגל ב-2005 - זכתה להד תקשורתי נרחב. אלא שלמרות ההתלהבות מהחייאת המותג הקלאסי והאהוד, הציבור לא התרשם כלל. המכונית שחזרה לייצור בבריטניה בשנת 2007, כשלה במכירות.
כעת מודיעה בעלת הבית, חברת שנגחאי אוטומוטיב (SAIC) הסינית, כי בכוונתה לסגור את המפעל בבריטניה. הביקוש הנמוך הוביל להפסקת הייצור עד מאי 2010 לפחות, והסינים אישרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי בכוונתם לפטר חלק מהעובדים במפעל.
ההשקה המחודשת של ה-TF, רודסטר דו-מושבית קטנה שהייתה להיט מכירות בבריטניה עד לקריסת רובר, הפיחה תקווה לחזרת המותג הבריטי לעולם. אלא שהמכירות מדשדשות, ואפילו הבריטים עצמם נמנעו מלרכוש את המכוניות.
מפעל לונגברידג' בבריטניה. הייצור הופסק
שנגחאי אוטומוטיב, בעלת זכויות הייצור (אך לא השם) של דגמי רובר, התמזגה בשנה שעברה עם נאנג'ינג (Nanjing), בעלת שם המותג וזכויות הייצור של MG. מרבית המכוניות של מותג רוואה (השם הסיני של רובר) ו-MG מיוצרות כיום בסין, עבור השוק המקומי.
בשנה הבאה, אמורה להגיע מכונית ראשונה של המותג MG לישראל, ה-550. מכונית זו מתוכננת על-ידי היבואנית, חברת לובינסקי, כמתחרה למאזדה 6 והונדה אקורד.