אריסטוקרטיה על חשמל: דגם כלאיים לרולס רויס
היצרנית המכוניות היוקרתיות מכולן תיכנע בקרוב לאופנה הירוקה, ותציג דגם ראשון עם הנעת כלאיים - בנזין וחשמל. חסכוני הוא לא יהיה
רולס רויס מפתחת גרסת כלאיים, עם מנוע בנזין ומנוע חשמלי, של הגוסט. מכונית הסאלון הקטנה (יחסית לפנטום) של רולס רויס, המבוססת על ב.מ.וו סדרה 7 אך ארוכה ממנה משמעותית, תוצע בגרסת כלאיים מתונה, בה המנוע החשמלי אינו מסוגל להניע את המכונית לבדו. הגיוני, בהתחשב בכך שמשקל הגוסט עומד על יותר משני טון.
לפי דיווחים בתקשורת האירופית, הגוסט תציע מערכת דומה לזו של הסדרה 7 אקטיב-הייבריד, אך עם מנוע חשמלי חזק יותר - 26 כ"ס לעומת 20 כ"ס. זאת, בשידוך למנוע ה-V12 שמספק 563 כ"ס מנפח של 6.6 ליטר, בסיוע צמד מגדשי טורבו.
רולס רויס גוסט. לא חסכונית, אבל בערך
מערכת הכלאיים תשמש כדי לצמצם את תצרוכת הדלק בכ-15% (שתישאר גבוהה מאוד), ובעיקר לטובת שיפור הביצועים. בדגם הרגיל הם עומדים על 4.9 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש, נתון שגם מכונית ספורט קטנה וקלת משקל יכולה להתגאות בו. גרסת הכלאיים של הגוסט צפויה להגיע לסוכנויות רולס רויס בתוך פחות משנתיים.