צעדים ראשונים במיתוג אישי באינטרנט
ההחלטה כיצד אתם נראים כלפי חוץ, מה עולה כשמקלידים את שמכם בגוגל, איזה תכנים יקשרו אליכם ואילו לא, ואיך לקדם את עצמכם - היא שלכם. אתם יכולים לשבת בחיבוק ידיים או לחולל פלאים בתחום המקצועי, האישי והחברתי
מיתוג אישי ברשת האינטרנט מתחיל בהחלטה: ההחלטה לקחת שליטה על איך שאנחנו נראים כשמחפשים אותנו ברשת, מה עולה כשמקלידים את שמנו בגוגל, איזה תכנים יתקשרו אלינו ואילו לא, ואיך לקדם את עצמנו בתחום המקצועי, האישי והחברתי.
הזהות האישית-מקצועית, שהיא סך כל כישוריו, ערכיו, ניסיונו ויכולותיו של כל אחד מאיתנו, היא הנכס הגדול ביותר שלנו לא רק במובן הרוחני-נפשי, אלא בהחלט גם במובן הכלכלי. זהותנו היא מה שמבדל אותנו מכל אחד אחר - אין לה תחליף.
איך הופכים זהות לנכס?
ניהול נכון של הזהות שלך ברשת, הנקשר בשמך ומתקשר באופן מיידי וגלוי לזהותך, יקדם את האינטרסים שלך מבלי שתצטרך לעשות דבר. דבר מלבד לשמור על העקרונות המבדלים שלך, להיות כן, לתקשר בכנות עם אחרים, ולתרום מהידע שלך לגופים, רשתות, אתרים ובמות שיתוף. זו לא מטלה, אם תעשה זאת נכון, גם תיהנה מכל זה.
מתחילים בבדיקה: הקלידו את שמכם בגוגל ובדקו את תוצאות החיפוש. יש סיכוי טוב שתמצאו את שמכם מוזכר גם במקומות ובהקשרים שלא ידעתם עליהם. לאחר שראיתם איך אתם נראים באינטרנט, מגיע החלק הקשה יותר.
חשבו איך אתם רוצים להיראות באינטרנט. מה אתם רוצים שיידעו עליכם, מה אתם רוצים שיקראו, שיראו, שיחשבו. איך אתם רוצים להגדיר את הייחוד המקצועי שלכם, ואיזו מומחיות אתם רוצים שישייכו לזהות שלכם.
תשאלו את עצמכם שאלות: מה הייתי רוצה שיהיה התואר שייכתב בכרטיס הביקור העתידי שלי? איך הייתי רוצה שיתארו אותי בהקשר המקצועי? מה לדעתי המומחיות החזקה ביותר שלי בתחום שלי? איך הייתי מגדיר את עצמי אילו הייתי יכול להמציא את עצמי מחדש?
לאחר שניסחתם את האיפיון המקצועי שאליו אתם שואפים, בהגדרות מקצועיות והיכולות והחוזקות הכלליות שלכם. לאחר שבראשכם נמצאת התשובה לאופן שבו תוכלו לתרום ולייצר ערך מוסף לכל ארגון – זה הזמן להתחיל ולייצר במות לביטוי של כל אלה ברשת.
בפעם הבאה: שיפוצים ושיפורים באיזכורים שלכם בגוגל.
הכותבת היא מומחית במיתוג אישי ועורכת התוכן ב-AllJobs דרושים .