שתף קטע נבחר

 

אפל רוכשת חברת פרסום סלולרי

ענקית האלקטרוניקה האמריקנית מרחיבה את השקעותיה בתחום הפרסום, ורוכשת חברה המתמחה בפרסום בטלפונים ניידים

אפל רכשה את חברת Quattro Wireless, המתמחה בפרסום סלולרי, כך פירסם אתר pcworld.

 

לחברה שירותי קיטלוג ואיסוף מידע היוצרים פרסום סלולרי יעיל - דבר בו עשויה אפל להשתמש כדי לקדם את מכירות מוצריה, ולהתחרות בגוגל אשר רק אתמול הניחה רגלה עמוק בתחום הסלולר עם השקת טלפון סלולרי שיתחרה ב-iPhone.

 

פרסום בכל מקום

Quattro Wireless פיתחה פלטפורמה בעלת יכולות הצגת מודעות, מעקב וניתוח כדי לסייע למפרסמים לנהל את הקשר עם הצרכנים ורצוניתיהם. הפלטפורמה של קוואטרו מאפשרת בניית פרסום ממוקד אשר מבוסס על נתוניו הדמוגרפיים של הצרכן, מיקומו, השעה ביום וגורמים אחרים.

 

טרם נמסרו פרטים מאושרים על שווי העסקה, אולם בלוג הטכנולוגיה של הניו יורק טיימס טוען כי אפל רכשה את קוואטרו וויירלס במחיר של 275 מיליון דולר.

 

היתרון בפרסום סלולרי הוא היכולת להגיע אל הצרכן בכל מקום, דרך הטלפון הנייד שהוא נושא. התחום גדל ומתפתח וחברות ענק מכירות בפוטנציאל שלו ומשקיעות בתחום. בנובמבר האחרון רכשה גוגל את חברת הפרסום הסלולרית AdMob , במסגרת עסקה שזכתה לביקורת שלילית מצד קבוצות צרכנים ואף נבדקה על ידי ממשלת ארה"ב. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נכנסת לתחום הפרסום הסלולרי
צילום: ניב ליליאן
מומלצים