שתף קטע נבחר
 

"נהגי משאיות חוששים מכביש 443"

מועצת המובילים והמסיעים דורשת לבטל את איסור תנועת המשאיות בכביש מספר 1, עקב חשש מפגיעה בבטחון הנהגים במידה וכביש 443 אכן יפתח לתנועת כלי רכב פלסטינאים

נהגי משאיות חוששים כי בטחונם בכביש 443 יפגע, בעקבות ההוראה לפתוח אותו לתנועת כלי רכב פלסטינאים. כך עולה מפנייה ששיגר יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, גבי בן הרוש, לשר התחבורה, ישראל כץ. ראוי להזכיר כי לאחרונה הוחלט לאסור על תנועת משאיות בשעות העומס בכביש מספר 1, ועל הפנייתן לכביש 443.

 

אולם, לטענת בן הרוש השינוי נעשה בטרם הוחלט על פתיחתו של כביש 443 לתנועת כלי רכב פלסטינאים. מאז שהורה בג"צ על פתיחת הכביש לתנועת פלסטינאים, נתקלים מנהלי חברות ההובלה בסירוב מצד נהגים לנסוע בכביש, מחשש לבטחונם בעתיד.

 

בפנייתו דורש בן הרוש ממשרד התחבורה לפתוח מחדש את כביש מספר 1 לתנועת משאיות. "אחרי החלטת בג"צ לפתוח את כביש 443 לכולם, אין לחייב את חברות ההובלה ואת הנהגים לנסוע בכביש הזה. מי שעושה זאת משחק בגורלם. בעוד כל בעל רכב אחר יכול לבחור לעצמו את מסלול הנסיעה לירושלים, מבלי להסתכן בנסיעה בכביש 443, מכריחים את נהגי המשאיות לשחק 'ברולטה רוסית'", דברי יו"ר מועצת המובילים.

 

עוד טוען בן הרוש כי תנועת כלי הרכב פלסטינאים בכביש 443 נושאת השלכות גם בהיבט הבטיחותי: "כלל לא ברור איך יכול משרד התחבורה לפקח על כשירות הנהגים הפלסטינאים, ומה אנו יודעים על תקינות הרכבים שיעלו על הכביש ומסכנים את כל המשתמשים בכביש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נהגי משאיות: רוצים לחזור לכביש מספר 1
צילום: דודי ועקנין
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים