שתף קטע נבחר
 

גרניט - פנים חדשות ל-GMC

חטיבת הכלים הגדולים והמסחריים של GM, מעוניינת להצעיר פנים ולכבוש נתחי שוק גדולים מבעבר. דוגמה ראשונה לכך - רכב פנאי שימושי במיוחד, לתצוגה בינתיים

"הגרניט היא למעשה מכונית בסגנון חדש עבור GMC, כזו שעשויה למתוח את גבולות תדמית המותג בעיני הציבור". כך מבהירה בתערוכת דטרויט ליסה האצ'ינסון, מנהלת מכירות מוצר בחטיבה המסחרית-בעיקר של קונצרן הרכב GM. "אנחנו מכנים את המכונית הזו רכב-שימושי-עירוני" היא מוסיפה. Urban Utility Vehicle בשבילכם.

 

אלא שמעבר להצהרות מפוצצות, הגרניט לתצוגה נראית - לפחות מרחוק - כמו יפנית עירונית טיפוסית מעט מגודלת, אחת מכמות אינסופית של מכוניות עם דגש על שימושיות בכל מחיר. מה שמסביר כמובן את המבנה הקופסתי זוויתי, שמעניק נפח גדול במיוחד למידות מרכב צנועות יחסית.

 

על היצירה אחראים אגב חבורת צעירים במחלקת העיצוב של המותג, "חברתיים ופעילים" כמו קהל היעד, דברי ההודעה לעיתונות. ב-GMC מסבירים כי קהל היעד של הגרניט עשוי לעשות בה שימוש כדי לקחת חברים לבילוי או לפעילות אתגרית בטבע במהלך סוף השבוע.

 


 

אורכו של הגרניט העירוני עומד על כ-410 ס"מ, ובכך הוא קצר משמעותית מכל דגמי GMC מעולם - כך היצרנית. בסיס הגלגלים עומד על 263 ס"מ, ואילו הרוחב על 178 ס"מ. ממד הגובה המכובד - 153 ס"מ. בחרטום מכונית התצוגה הוצב מנוע זעיר במונחים אמריקניים: 1.4 ליטר מוגדש עם ארבעה צילינדרים, היישר ממדפי הקונצרן, אליו מחוברת תיבת שישה הילוכים אוטומטית.

 

אין ספק כי האלמנט העיצובי הבולט ביותר בגרניט, מעבר לקופסתיות, הוא מנגנון פתיחת הדלתות. פתיחת האחוריות לאחור מייצרת פתח כניסה עצום ממדים שאינו נחצה על-ידי קורה כלשהי, ומאפשר לא רק כניסה ויציאה נוחים למדי עבור נוסעים, אלא גם שימוש בתא המודולרי - בעל המושבים הניתנים לקיפול מלא ונפרד - לנשיאת מטען בגדלים שונים. 

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הגרניט של GMC
צילום: הלל פוסק
הפנים
צילום: הלל פוסק
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים