קרלוס סיינז ניצח בדקאר 2010
אלוף העולם לשעבר בראלי, ניצח לראשונה במירוץ הסיבולת המפרך בעולם. שני סיים אל-עטיה, לאחר קרב עיקש בין נהגי הפולקסווגן בשלבי הסיום. סיריל דפרה ניצח עם הק.ט.מ בין הרוכבים
132 שניות על-פני למעלה מ-47 שעות של נהיגה. זה הפער בו ניצח אלוף העולם לשעבר בראלי, קרלוס סיינז הספרדי, את מירוץ הדקאר 2010. סיינז, שזה לו ניצחון ראשון במירוץ הסיבולת הקשה בעולם, הקדים את בן קבוצתו, נאסר אל-עטיה, לאחר קרב קשה ולעיתים קיצוני בשלבי הסיום של המירוץ. "זה היה יום מאוד חשוב עבורי, ספרד סוף כל סוף זכתה בדקאר ואני מאושר", כך סיכם קארלוס סיינז את המירוץ בן השבועיים בארגנטינה וצ'ילה.
אל-עטיה, שהקדים את סיינז ביום המירוץ האחרון, בירך את נהג המירוץ הספרדי והבהיר כי "מה שחשוב הוא שפולקסווגן ניצחה. הוא (סיינז) ביצע את עבודתו, אני ניסיתי לבצע את שלי. אנצח בשנה הבאה", סיים בנימה אופטימית. מארק מילר האמריקני סיים שלישי, ואילו סטפן פטרהנסל הצרפתי, מוותיקי המירוץ שניצח בקטגוריית המכוניות שלוש פעמים (2004-5-7) ובקטגוריית האופנועים שש פעמים (בין 91' ל-98'), סיים רביעי עם ב.מ.וו.
סיינז, שזכה באליפות ב-WRC בשנים 1990 ו-1992, סיים במקום ה-11 בניסיונו הראשון בדקאר, בתחילת 2006. שנה לאחר מכן, לאחר שזכה בחמשת הקטעים הראשונים של המירוץ הקשה, שקע בדיונות העמוקות של מאוריטניה ולא יכול היה לסגור את פער שמונה השעות שצבר לחובתו. ב-2009 הסתיים המירוץ עבור סיינז כבר בקטע ה-12, לאחר תאונה. השנה עבר סיינז להוביל בקטע החמישי, ורק אל-עטיה איים על ניצחונו הראשון.
בראלי האופנועים ניצח סיריל דפרה, מנצח הראלי בשנים 2005 ו-2007. דפרה פתח פער גדול בהרבה מזה של סיינז, וסיים את המירוץ כשהוא מוביל עם הק.ט.מ בפער של שעה, ארבע דקות ו-20 שניות על המקום השני. בקטגוריית המשאיות ניצח בפעם השישית ולאדימיר שאגין הרוסי - הפעם בפער של יותר משעה ו-13 דקות, כשהוא נוהג בקאמאז רוסית.