שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו מחדשת את סדרה 3

סדרה 3 בגרסאות קופה וקבריולה זוכות למתיחת פנים האמורה להעניק להן מראה ספורטיבי מבעבר, המרוחק - עוד יותר - מהכיוון העיצובי של כריס באנגל. גם יחידות המנוע עברו באותה הזדמנות שדרוג קל

בתחרות המתמדת והקשה מאי פעם בשוק הרכב, אי אפשר לוותר על עדכונים תכופים. בעיקר לא ניתן לוותר על הזדמנות להציג יחס אוהד יותר לסביבה. וזה בדיוק מה שעושה ב.מ.וו בימים אלה. יצרנית מכוניות היוקרה הגרמנית משחררת לאוויר העולם גרסאות מנוע עניות יחסית בזיהום, חסכוניות בדלק ולעיתים אף חזקות יותר. כך במקרה של סדרה 3 קופה וקבריולה, הזוכות במקביל למתיחת פנים, גם למנועי דיזל ובנזין נקיים מבעבר, ולפחות במקרה של צרכני הסולר גם חזקים יותר.


 

מתיחת פנים של אמצע החיים, בדגם הקופה ובגרסה הפתוחה, נעשית בדרך המקובלת בתעשיית הרכב. חרטום ובעיקר סבכה קדמית ופגוש חדש, יחד עם יחידות תאורה שונות ועיטורים שונים. יחידות תאורה ופגוש חדש מאחור, יחד עם מראות אחרות וחישוקים שונים. לדברי ב.מ.וו, צללית שני הדגמים הפכה לדינמית יותר. או בלשון פשוטה - איבדה עוד מהקו המקורי - אך השנוי במחלוקת - שהציג מעצב הבית לשעבר כריס באנגל, בתחילת האלף הנוכחי.

 

מנוע ה-3.0 ליטר בנזין בגרסת 335, ימשיך לייצר 306 כ"ס, אך ידרוש פחות דלק לצורך הפעולה, וישחרר פחות רעלים לאוויר. מנוע ה-2.0 ליטר דיזל, כמו-גם ה-3.0 ליטר (325), יהיו חזקים יותר בשבעה כ"ס, וישחררו שלושה קג"מ יותר מבעבר. במקביל, שניהם יהיו חסכוניים ונקיים יותר - במקרה של הקופה, באופן משמעותי. זו תשחרר 196 גרם CO2 לק"מ בלבד, ואילו פתוחת הגג תייצר 205. כל הגרסאות יגיעו לישראל בחודש מאי השנה. 

 

במקביל מציגה ב.מ.וו גם גרסה צנועה במיוחד בתצרוכת דלק, תחת השם "מינימליסטית". המיני הידידותית ביותר לסביבה תעשה שימוש במנוע 1.6 ליטר בשתי גרסאות. אחת שתייצר 75 כ"ס, השניה עם 98. במראה הגרסאות האלה יהיו שינויים קלים בלבד, אשר יתבטאו בעיקר בהדבקת שם הגרסה על צדי המרכב. ביבואנית הרכב קמור מסבירים כי המיני הצנועה והזולה ביותר במבחר, לא אמורה להגיע לישראל.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נראית טוב יותר?
אחוריים חדשים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים