קרלסון C25 - כוחנות עצמאית
סדנת הרכב קרלסון, אחת ממספר עצום של משפרי מרצדס ברחבי העולם, תציג בתערוכת ג'נבה הקרובה מכונית ספורט ראשונה מתוצרת עצמאית. בינתיים בייצור מוגבל של 25 יחידות בלבד
סדנת קרלסון הגרמנית משפרת דגמי מרצדס שונים מאז 1989, הן מבחינת מראה (שנוי במחלוקת) והן מבחינת ביצועים. ומכיוון שכך, התבססה עד עתה על מכוניות סדרתיות, שעברו שינויים ברמה כזו או אחרת. אבל תערוכת ז'נבה הקרובה תחשוף לציבור מכונית אקזוטית עצמאית ראשונה של הסדנה. עצמאית-עצמאית, אבל מבוססת על מרצדס SL600. בכל מקרה, מבחינת סדנת קרלסון, מדובר במכונית-על שניתן לנהוג בה גם למשרד ובחזרה הביתה. משהו כזה.
ה-C25 המהממת למראה מציגה עיצוב מקורי וחד-משמעי, עם קימורי מרכב בכל פינה וכונסי אוויר במידות מרשימות מלפנים ומאחור. היא מבטיחה לזנק מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.7 שניות בלבד, ולהגיע למהירות מרבית של 352 קמ"ש. את זה היא אמורה לעשות בעזרת יחידת ה-6.0 ליטר עם 12 צילינדרים בתצורת V עם שני מגדשים של מרצדס. התוצאה אמורה לעמוד על 753 כ"ס של הספק מרבי משוער, ומומנט - מוגבל אלקטרונית - מרבי של למעלה מ-110 קג"מ.
מה עוד בתפריט? חישוקי "20 קלי-משקל מלפנים ומאחור, וצמיגים אולטרה-רחבים וסופר-נמוכים - 265-30 מלפנים, 325-25 מאחור. ה-25 מצוידת במערכת המתלים העצמאית של קרלסון, העונה לשם C-Tronic ואמורה לזהות את תוואי הכביש והרגלי הנהיגה הייחודיים לאוחז בהגה, להתאים עצמה לכך. המחיר - חצי מיליון יורו, לפני מיסים.