סיאט מציגה איביזה סטיישן
היצרנית הספרדית, חלק מקונצרן פולקסווגן, תחשוף בתערוכת ז'נבה גרסת סטיישן לאיביזה האופנתית, הדומה מאוד לדגם התצוגה שעשה פרימיירה בתערוכת פרנקפורט אשתקד
סיאט איביזה - ועכשיו הסטיישן. לאחר שזנחה במשך מספר שנים את קטגוריית מכוניות הסטיישן הטהורות, חוזרת סיאט לבמה עם גרסה ארוכה במיוחד לסופר-מיני המוצלחת. אלא שהפעם היא תכונה ST, ולא ואריו. לארץ תגיע הגרסה השימושית עם מנוע 1.2, בתחילת השנה הבאה.
האיביזה בעלת פוטנציאל הטעינה הנדיב במיוחד, תוצג לראשונה לציבור בתערוכת ז'נבה הקרובה, שתפתח שעריה בתחילת חודש מרץ. ומלבד ידיות פתיחת דלתות חבויות מאחור וחישוקי "19 מוגזמים, המכונית הסדרתית אינה שונה משמעותית מדגם התצוגה IBZ, שהוצג בתערוכת פרנקפורט. הקווים הדינמיים של סיאט בעידן הנוכחי, קיימים כאן במידה נאה. יחד עם אפקט ויזואלי, הם משייכים את המכונית למשפחה הגדלה והולכת של היצרנית מספרד.
נפח ההטענה מאחור עומד על 430 ליטר מכובדים, וגדל משמעותית כאשר המושבים האחוריים מקופלים. בסך הכל ארוכה הסטיישן מהמכונית הקומפקטית ב-18 ס"מ (423 ס"מ בסך הכל), ומעניקה לכן גם לנוסעים מאחור מרחב מחיה משופר. ה-ST תציע שש יחידות מנוע, כולן משמשות גם את האיביזה הרגילה - שלושה בנזין ושלושה טורבו-דיזל. הסטיישן צנועת המידות תציע גם את תיבת ה-DSG כפולת המצמד והמוערכת של קונצרן פולקסווגן.