פלייבוי צימצמה את ההפסד לרבעון ה-4 ב-81%
החברה הפסידה "רק" כ-28 מיליון דולר על הכנסות של כ-61 מיליון דולר. ההוצאות ירדו אך המגזין סבל מירידה בצריכה
פלייבוי צימצמה את ההפסד לרבעון הרביעי שלה ב-81% לאחר שהצליחה להוריד משמעותית את הוצאות הארגון מחדש לעומת הרבעון המקביל ב-2008. עם זאת, ההכנסות ירדו בעקבות התחרות וירידה בצריכה הפרטית.
דייוויד בנק מ-RBC אמר שהחברה נמצאת בעיצומו של מהלך למהפך בעסקי המו"לות שלה. החברה מקצצת במחלקת התוכן באמצעות אאוטסורסינג ומנסה להרחיב את מכירות המותג של השפנפנות, בעיקר באסיה.
אלא שהמאמצים לא מצליחים לחפות על ירידה בתפוצה שנתוניה נמסרים למפרסמים. החברה דיווחה אתמול על הפסד של 27.8 מיליון דולר או 83 סנט למניה בהשוואה להפסד של 146.8 מיליון דולר או 4.4 דולר למניה ברבעון המקביל.
ברבעון החולף החברה רשמה הוצאות ארגון מחדש ב-28.6 מיליון דולר וברבעון המקביל ב-157.2 מיליון דולר. החברה ביצעה ברבעון החולף מחיקות לערוצי טלוויזיה שקנתה לפני שנים והוצאות לפיטורי עובדים. ההכנסות נפלו ל-60.6 מיליון דולר לעומת 69.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.
ההכנסות מהטלוויזיה המקומית נפלו ב-29% כאשר עליה במנויים החודשיים לא פיצתה על הירידה בתכני ה-VOD ודומיהם. בסוף השנה שעברה חברת אייקוניקס ברנד (Iconix Brand Group Inc) פרשה מהמגעים לרכישת חברת פלייבוי לאחר שנקבע, כי יהיה מורכב מדי להפריד את מותג פלייבוי משאר הנכסים שבבעלות החברה.