הנהג השפיל, הנוסעת תובעת 30 אלף ש' מאגד
בעקבות הפרסום ב-ynet על מסכת הגידופים וההשפלות שספגה בשבוע שעבר תושבת תל אביב בדרכה לחגיגות הפורים בירושלים, הגישה הצעירה כתב תביעה נגד הנהג והחברה. דובר אגד: "התנצלתי לפניה על מורת הרוח"
גסות הרוח של נהג "אגד" עלולה לעלות לו - ולחברה - ביוקר. ימים ספורים לאחר הפרסום ב-ynet על המילים הקשות
שהטיח נהג החברה בתושבת תל אביב, הגישה היום (ב') הצעירה תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בעיר נגד החברה ונגד הנהג, בדרישה לפצות אותה בסכום של 30 אלף שקלים על עוגמת הנפש שעברה.
התובעת, עדן בת ה-24, גוללה במסמך את שרשרת האירועים שעברה באוטובוס קו 480 ביום שני שעבר, בדרכה לחגיגות הפורים בירושלים. "הנהג צעק על קשישה שלא תדחוף ותיתן לחיילת לעלות לפניה. בהמשך הוא סירב להעלות אותי, למרות שהיו עוד שני מקומות פנויים ושהסכמתי לעמוד. בתגובה ענה הנהג בנוכחות סדרן שהגיע למקום: 'מול כל האוטובוס ומול המנהל שלי אני רוצה להגיד לך, לכי תתלונני, את לא מעניינת אותי, את מטומטמת ומפגרת, זבל של בן אדם, את האשפה של המדינה".
בסופו של דבר, בעקבות לחץ מצד הנוסעים שהפצירו בה לרדת מן האוטובוס כדי שייצא לדרכו, נאלצה עדן לעזוב את המקום בבושת פנים עד לבואו של האוטובוס הבירה לירושלים.
דובר אגד, רון רטנר, מסר כי "כתב התביעה טרם התקבל בחברה, וכשיתקבל יועבר לידי היועצים המשפטיים שיגיבו עליו בבית המשפט. הבוקר שוחחתי עם המלינה, התנצלתי לפניה על מורת הרוח שנגרמה לה והזמנתי אותה להגיש תלונה חתומה ומסודרת לחברת 'אגד' על מנת שנוכל לטפל בתלונה באופן ראוי".
טוב שההגה בידיים של אגד? (ארכיון)
מומלצים