כיצד תרוויחו משכורת חלקית מגלישה באינטרנט
הרבה חברות מאפשרות כיום לעבוד מהבית - אבל אין בכך הכנסה מעבר למשכורת הרגילה. איפה יש? בצפייה בפרסומות, הקלטת סרטונים, כתיבת תכנים, מענה על סקרים בתשלום ושימוש בדוא"ל. אז הנה לכם קריירה צדדית נוחה ורווחית
מהפיכת הפרסום המקוון של גוגל שינתה באמת סדרי עולם. היא הביאה לתודעה ילדים המרוויחים הון תועפות מישיבה על חוף הים עם הלפטופ או "שותפים" של Amazon הפועלים מהבית תמורת עמלה או על מיליוני משתמשים שמניבים רווחים על בסיס קבוע מהבית רק מכתיבת בלוג. מהפיכה זו נקראת בז'רגון המקצועי עבודה בשיווק אינטרנטי - וכל אחד יכול לעשות אותה. אופן קבלת הרווחים מוסבר באתרים עצמם.
אז אם אתם שואלים: האם יש אמת בשמועה שאפשר להרוויח כסף מהבית, אז התשובה היא: כן. לא צריך לעבור ראיונות עבודה מתישים או לחתום כרטיס כל בוקר, לא צריך לחייך אל הבוס המרגיז שלכם,אפילו לא צריך להתלבש יפה כל בוקר. גם לא צריך תואר אוניברסיטאי או חמש שנות ניסיון. באינטרנט אפשר להרוויח מכמה גרושים מהצד ועד למשכורות מלאות.
כדי להוכיח זאת הרי לכם 5 שיטות פשוטות וקלות בהן תוכלו להרוויח את הדולרים הראשונים שלכם באינטרנט, אפילו תוך מספר דקות:
צפייה בפרסומות
אם אתם תופסים את עצמכם הולכים לשירותים באמצע הסרט רק על מנת לא להפסיד את הפרסומות, אז אתם מספיק חולי פרסום בכדי להרוויח כמה שקלים על הדרך בשיטת השיווק האינטרנטית הזאת. איך זה עובד? אתר NeoBux.com מראה לכם פרסומות באורך של 10 שניות כל אחת, ועל כל צפייה אתם מרוויחים כמה סנטים.
חסרונות: נראה לכם שניתן לעשות חבילות של כסף בשיטה הזו? לא בטוח, בראש שלכם ירוצו פרסומות שאפילו בחלום תמשיכו לראות אותן, אז חשבון הבנק שלכם יתעשר בכמה מאות שקלים בסוף החודש, אך יש סכנה שהפרסומות יעבדו, ותמצאו את עצמיכם מוציאים יותר ממה שאתם מכניסים.
יתרונות: זה ממש קל ופשוט, ואפשר להתחיל מיד עכשיו ללא הדרכה או הכשרה, אפשר אפילו לעבוד בזה בזמן הפנוי מהמשרד.
סיכום: למרות שהרווחים אינם בשמיים שיטה זו בהחלט יכולה להיות המקום שלנו להרוויח את הדולר הראשון באינטרנט ולהיכנס למשחק. לאחר מכן, אפשר להשתכלל בעוד שיטות אחרות.
הקלטת סרטונים
חברים, פה כבר נדרש מעט יותר כישרון, מה שנדרש מכם הוא לצלם סרט וידאו קצר (הפופולאריים ביותר הם סרטים על חיות בית או תינוקות ברגעים משעשעים, אבל כל רעיון מקורי מתקבל בברכה). שימו לב שעליכם להיכנס או ליצור יוזר משלכם ביוטיוב טרם הכניסה ללינק - כדי שתגיעו לעמוד פעיל.
איך זה עובד: אתר הסרטונים הגדול בעולם, יוטיוב, משתף אותנו ברווחי הפרסום שלנו ככל שנקבל יותר צפיות והקלקות בסרטון הוידאו שלנו, כך מערכת השותפים של יוטיוב תשלם לנו יותר. אבל יש תנאים גם לזה.
חסרונות: כאן כבר מדובר בשיווק אינטרנטי שדורש עבודה מתמדת, ביצירת הסרטונים ועבודה רבה עוד יותר בקידום ערוץ הסרטונים. בניה של קהל צופים הוא תהליך שדורש הרבה השקעה וזמן.
יתרונות: לאחר שבנינו קהל צופים מסיבי, כבר הרבה יותר כיף לצלם ולהעלות סרטים ליוטיוב וגם ניתן להרויח לא רע מהעניין. חוץ מזה מה יותר כיף מלהיות חתום על סרטי הפנדה המתעטשת או הילד שמתעצבן על המחשב הבאים?
סיכום: שיווק אינטרנטי בוידאו זוהי עבודה לא קלה אך אפשר להתפרנס מזה בכבוד. חברות המדיה הגדולות מגלגלות מיליונים מהעניין ויש גם אנשים פרטיים שמרוויחים משכורות הגונות (מאוד), כמו לדוגמא פיליפ דיפרנקו שרק עם מצלמה פשוטה פתח ערוץ סרטונים קומיים בהם הוא יושב ומעדכן את צופיו בחדשות.
כתיבת תכנים
לאוהבי הכתיבה שביניכם, בלוגרים בנשמה, קיימת שיטה פשוטה ליצירת רווחים. מבלי הצורך להקים בלוג/אתר תוכן המניב רווחים, או בשפה המקצועית "נכס וירטואלי". בכל מקרה אתם כותבים כל היום בפייסבוק, עכשיו זה הזמן להרוויח מזה.
איך זה עובד: האתרים Ehow.com וב Squidoo.com מציעים לכם אחוז מרווחי הפרסום שלהם. אתם מפרסמים כתבות אצלם ומרוויחים כסף מדמי הפרסום, וככל שאתם כותבים יותר, אתם מרוויחים יותר.
סטטיסטית, כ-10% מהצופים מקליקים על פרסומת (הרלוונטית לכתבה הנצפית), כשעל כל הקלקה מקבל כותב התוכן לפחות 1 דולר. מדובר בכתבות עם "זנב אין סופי", הצצות בהתאם לחיפושים באתר כך שהרווחים ממשיכים להגיע.
כתבה טובה, שזוכה לכ-30 צפיות ביום, תניב כ-2 דולר ליום. כתבה פחות טובה, עם 3 צופים בלבד תניב כ-20 סנט ביום. כל עוד התוכן לא פוגעני, תוכלו להעלות כל כתבה לאתר. "רובוט" של האתר הוא שמחליט על ההתאמה של הפרסומות לתוכן הכתבה על ידי התאמת מילות מפתח מתוך הכתבה לתוכן השיווקי. יש להדגיש, לא מדובר במעשיות, יש כתבה ממוצעת של אדם מהשורה ללא ידע מוקדם מניבה לו כ-40 סנט ביום - כל יום. אדם ממוקצע יותר מגיע כבר לסכומים גבוהים הרבה יותר.
חסרונות: אם הייתם עושים זאת לבד בבלוג/נכס וירטואלי משלכם הייתם מרוויחים יותר, למרות שגם בשיטה זו אתם עדיין אתם צריכים להשקיע מאמץ בקידום הכתבה ובפופולריות כאילו הקמתם בלוג/נכס וירטואלי בעצמכם.
יתרונות: אתם מפרסמים את הכתבות שלכם בקלות באינטרנט ומרוויחים מכך, ללא העבודה הכרוכה בהקמת אתרים ותכנות, וגם ללא המאמץ בקידום האתר ושיווקו ברשת. ההרשמה פשוטה ומיידית.
סיכום: עבודה בכתיבת מאמרים, בלי מאמצי הקמה אך עם רווחי פרסום יחסית נמוכים. בסופו של דבר, התכנים שלכם שווים יותר על נכס וירטואלי בבעלותכם אך זה המקום להתחיל להרוויח מכתיבת תכנים.
סקרים בתשלום
החברות הגדולות כבר שנים טוענות ש - "דעתכם חשובה לנו". אבל הפעם, היא כל כך חשובה - שהיא שווה כסף.
איך זה עובד? באתר SekerNet.co.il תוכלו להקדיש 15-20 דקות בכדי למלא סקר עליו תרוויחו כמה שקלים בודדים ולאט לאט תצברו רווחים ככל שתמלאו יותר סקרים.
חסרונות: גם אם תשקיעו 9 שעות ביום, 5 ימים בשבוע במענה על סקרים, לא תגיעו למשכורת מינימום כי הרווחים הם קטנטנים, ומספר הסקרים מוגבל ובשלב מסוים ותאלצו להמתין להגעת הסקרים חדשים.
יתרונות: בפשטות ובכיף אתם יכולים לקחת זמן פנוי של שעמום בבית או במשרד ולהפוך אותו לעוד מקור רווח מהצד.
סיכום: מענה על סקרים באינטרנט הוא מדרגה מעולה במעלה הרווחים בשיווק האינטרנטי וכדאי לנסות ולהתחיל להרוויח את המשכורת האינטרנטית הראשונה שלנו כבר כאן.
הכסף מגיע גם במייל
כמו כולם, גם אתם מקבלים דואר זבל, וחלקכם אפילו מקבלים הרבה ממנו. אז אפשר להתעצבן ולמחוק בסוף כל יום אבל אפשר גם להפוך את ה"זבל" לכסף.
איך זה עובד? באמצעות את PureCash.co.il אתם יכולים לקבל עד 3 אגורות על כל פרסומת שנשלחת לדואר האלקטרוני שלכם. אתם מקבלים מיילים פרסומיים צופים, מקליקים ומרוויחים.
חסרונות: בכדי להגיע לרווח של 100 שקל אנו צריכים למעלה מ-5,000 הקלקות על פרסומות במייל, אתם מוזמנים לחשב כמה זמן זה יקח לכם וכמה זה כואב באצבע המקליקה, או כמו שאומרים, "זמן שווה כסף" - אבל מעט.
יתרונות: מבלי לצאת מה Inbox שלכם, או בזמן שאתם כבר בכל מקרה ב Gmail אתם יכולים להרוויח.
סיכום: למרות שלא נוכל לעבוד רק בזה בכדי לכסות שכר דירה, האצבע שלנו כואבת גם ככה, וגם כך אנו שורפים ים של זמן בגלישה אז למה לא להרויח מזה? בסה"כ אנו רק צריכים לצפות ולהקליק.
אם תיישמו שיטות אלו בשבועות הקרובים תגיעו למאות השקלים הראשונים שלכם בעולם האינטרנט מבלי לעזוב את המערה שלכם. כל עוד יש לכם זמן פנוי, סבלנות, ושרירי אצבע מאסיביים - רק תרוויחו מכך.
טום ג'ון אור-פז מנהל את מיזם Virtual Real Estate – נכסים וירטואליים. הוא מומחה לקידום אתרים, רווחים באינטרנט ונכסים וירטואליים. הוא ייעץ לקמפיינים אינטרנטים בEBay, Amazon, Choice Hotels, E-how ועוד. ניתן לפנות אליו בדוא"ל .