שתף קטע נבחר
 

למשפחה המורחבת - ב.מ.וו 5 סטיישן

גרסת הסטיישן - טורינג בשפת ב.מ.וו - לסדרה 5 נחשפה אתמול (שבת), מספר חודשים אחרי גרסת הסדאן. לארץ, אם תהיתם, היא אינה מתוכננת להגיע גם בעתיד

לאחר הצגת סדרה 5 סדאן, חשפה ב.מ.וו את גרסת הסטיישן (טורינג) של מכונית הסאלון הגרמנית. בעיני מרבית הישראלים, החיבור בין מכונית יוקרה לגרסת סטיישן נראה מלאכותי. באירופה לעומת זאת, זוכות מכוניות אלה לפופולריות עצומה. לכן, ההכרזה על גרסת סטיישן של סדרה 5 מעוררת עניין רב באירופה, אלינו היא כלל לא תגיע.

 

 


 

בדומה לגרסת הסדאן, ב.מ.וו מציגה כעת גם את גרסת הסטיישן לסדרה 5. עם מראה מעודכן ומעודן מבעבר, כזה שמתרחק עוד יותר מהקווים המקוריים אותם עיצב כריס באנגל, לפני כמעט עשור. הדגם המעודכן גדל כמעט בכל מימד לעומת המכונית המוחלפת, בסיס הגלגלים צמח בשמונה ס"מ כן גדלה המכונית באורכה, ברוחבה ולמעט במימד הגובה, שם נמוכה סדרה 5 סטיישן ב-3 סנטימטרים מקודמתה. כרגיל, תא הנוסעים וסביבת הנהג נותרו זהים לאלה של גרסת הסדאן.

 


 

גרסת הסטיישן תציע אפשרות לארבעה מנועים שונים, דיזל ובנזין. גרסת הדיזל הראשונה, 520d עם 184 כ"ס, מגיעה כסטנדט עם מערכת כיבוי בעת עצירה (Start-Stop), המסייעת בהפחתת תצרוכת הדלק - 19.2 ק"מ לליטר ו-137 גרם CO2 לק"מ בממוצע. לעומת זאת, גרסת הבנזין הבכירה (בינתיים לפחות), ה-535i, מגיעה עם מנוע בעל זוג מגדשי טורבו והספק מרבי של 306 כ"ס. כל גרסאות הסטיישן מוצעות כאופציה עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. כל הגרסאות יצויידו במערכת מתלים פניאונומטיים מאחור, ומערכת ההגה האקטיבי תוצע כאופציה בלבד.

 

קמור, יבואנית ב.מ.וו בישראל מסרה כי אין בכוונתה להביא ארצה את גרסת הסטיישן של סדרה 5 החדשה. מכירות ב.מ.וו סדרה 5 סדאן החדשה בארץ כבר החלו, יחידות ראשונות צפויות להגיע ארצה בחודש הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים