מחקר: השיפור בחינוך בעקבות "אופק חדש" - במתמטיקה בלבד
רפורמת "אופק חדש" לא הובילה לשינוי של ממש בציוני התלמידים בבתי הספר, למעט שיפור קל במתמטיקה. כך עולה ממחקר שערכה הרשות הארצית למדידה והערכה, לבקשת שר החינוך, גדעון סער.
מהמחקר עולה עוד שתחושת העומס מהעבודה בבית הספר בקרב המורים שהצטרפו לרפורמה גבוהה בהשוואה לתחושתם של המורים שלא הצטרפו אליה. עוד נמסר, כי למרות הקשיים המדווחים, בבתי הספר שהצטרפו לרפורמה קיימת תמיכה רחבה מאוד בהמשך יישומה.
(יהלי מורן זליקוביץ')
מומלצים