שתף קטע נבחר

פוקס תוקפת את H&M: "התורים בכניסה מדומים"

הבעלים של רשת פוקס, הראל ויזל, טוען שלא נותנים לכל הלקוחות להיכנס לחנות רשת H&M שהגיעה לישראל, ומותח ביקורת חריפה על מנהלי קניון עזריאלי, שלדבריו קידמו את המותג בצורה לא פרופורציונלית

"התורים בכניסה ל-H&M מדומים, הם פשוט לא נותנים לכולם להיכנס לחנות גם כשהיא ריקה ומכניסים לקוח-לקוח כדי ליצור את התור", כך אמר היום (ה' ) הראל ויזל, הבעלים של רשת פוקס, בכנס על תחום הקמעונאות שנערך עך ידי ביג מרכזי קניות בגני התערוכה בתל אביב. 

 

 

ויזל מתח ביקורת חריפה על מנהלי קניון עזריאלי, שלדבריו קידמו בצורה לא פרופורציונלית את המותג H&M בכניסתו לארץ. "שיטת העדר ש-H&M יוצרת, עתידה לפעול כבומרנג לרעתה. זה מזנה את המותג וזו לא דרך להתחיל", אמר.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

ההיסטריה שיצרה H&M בפתיחת הסניף בת"א

 

"צריך להכנס לפרופורציות, כולם הגזימו עם הפסטיבל סביב H&M. נכון שמדובר במותג בנלאומי חזק, אבל חלק מהתנועה לחנות גובתה על ידי מנהלי קניונים מסוימים, שחוץ מללכת עם שלט שכתוב עליו H&M, עשו הכל כולל להדביק מדבקות עם שם המותג על קירות הקניון.


"נראה שמנהלי אותם קניונים קצת התבלבלו ונכנסו לאקסטזה כאילו המציאו בעצם את המותג H&M והגו אותו בשבדיה. חלקם אף הפכו לפרשנים שידעו לספר איזו רשת התכוננה לכניסה של H&M ואיזו לא במקום לנהל את הקניון (הכוונה היא לראיון שפורסם עם ארנון תורן מנכ"ל קניון עזריאלי' ובו טען שפוקס לא נערכה כראוי לכניסת H&M - נ.ז) , ומקסימום לבוא לפתיחה החגיגית", הוסיף ויזל.

 

ביחס לדמי השכירות המועדפים שקיבלה H&M מקניוני עזריאלי אמר ויזל: "אם הם לקוח גדול שמצליח להשיג מחיר יותר זול - זו זכותם. עזריאלי החליפו את דמי שכירות של בתי הקולנוע שהוצאו מהקניון ושילמו 15 דולר למ"ר, בדמי שכירות של 10 דולר למ"ר".

 

גבי רוטר, הבעלים של קסטרו, השתתף גם הוא בפאנל ואמר: "אנחנו נתמודד מול המותגים הבינלאומיים באמצעות מובילות אופנתית. אף פעם לא הלכנו על אסטרטגיה של מחיר אלא על בניית ערך. לאורך ציר הזמן ולנוכח המתחרים הגלובליים שהגיעו, הצרכן יוכל לבחון את הערך המוסף של קסטרו ואני מאמין שנעמוד בהצלחה בתחרות מולם".

 

רוטר הוסיף כי "הכניסה של מתחרים בינלאומיים עוררה ביקושים. בעוד שבשנה שעברה נרשמה ירידה של 6% בשוק האופנה, כעת כל הבאזז מסביב לנושא רשתות האופנה העיר את הביקושים והענף חזר לתנופה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
תורים בכניסה. פיקציה?
צילום: יוני רייף
ויזל: "הגזימו עם הפסטיבל"
מומלצים