OMG! מנכ"ל אפל עונה ללקוחות
מנכ"ל אפל מפנה לפעמים כמה שניות מהיום שלו וטורח לענות ללקוחות במייל בתשובות "כן", "לא", או "סליחה על התקלה". סטיב, אם אתה פה, תגיב
מייל אחד של מספר שורות, שנשלח מ-iPhone ריגש מאוד את דביר קאהן: "תיקון לתוכנה ייצא בקרוב. סליחה על התקלה. סטיב".
קאהן כל כך התרגש, עד שהוא דיבר על המייל הזה במשך שמונה דקות בווידאו , מאחר שהשולח "סטיב" הוא לא אחר סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל. קאהן שלח לו הודעה על תקלה בעכבר ובמקלדת שרכש, אבל הוא עשה זאת בנימוס: "כי זה סטיב ג'ובס, והוא יכול לחשמל אותך מכל מקום".
מנכ"ל אפל לא עונה באופן שגרתי לפניות של לקוחות, ובאופן כללי שומר את החשיפה שלו להשקות מוצרים של החברה ולאירועים מיוחדים מספר פעמים בשנה.
עם זאת, בניו יורק טיימס מספרים על מספר מקרים בהם ג'ובס ענה בעצמו אך בקצרה, ללקוחות ששלחו לו מייל. ג'ובס מסתפק במילים "לא" או "כן".
בטיימס מציינים שג'ובס וחברת אפל לא הגיבו בנוגע להרגלי הדואר האלקטרוני שלו.
אז סטיב, אם אתה קורא את הידיעה הזאת, מתורגמת באופן עילג על ידי כלי תרגום אוטומטי, זרוק איזה טוקבק. שנדע שאתה פה. אפילו ב"כן" או "לא".