חניה בנתב"ג: שעון הקיץ מגדיל הכנסות
משתמשי החניון לפרקי זמן ארוכים בנתב"ג, הופתעו לגלות כי המעבר לשעון קיץ, הוסיף לחשבונם שעת חנייה מיותרת. בנתב"ג מודים בטעות, ומזמינים את כל מי שחוייב בשעה מיותרת, לפנות אליהם לצורך קבלת החזר
כך מגדילים את חשבון החניה בשדה התעופה, בעזרת שעון הקיץ. ביום ו' לפנות בוקר חזר מ' מנסיעת עבודה בת מספר ימים בחו"ל. כמו בכל נסיעותיו, גם הפעם בחר בחנייה ארוכת הטווח של שדה התעופה בן גוריון. אלא שבניגוד לפעמים קודמות, הפעם המתינה לו גם הפתעה בעת שרצה לצאת מהחניון. חישוב הסכום אותו התבקש לשלם, היה גבוה בשעת חניה שלמה מהשימוש שעשה בשירותי החניון.
בדיקה מהירה שערך הבהירה לו את הסיבה לכך - המעבר לשעון קיץ: הזזת מחוגי השעון בישראל בשעה אחת קדימה, "הזיזה" מעט גם את חשבון החנייה של מ', ושל כל משתמשי חניון שדה התעופה. כמו נוסעים אחרים ששבו מחו"ל, גם מ' נדרש לשלם 12 שקלים עבור שעת חניה נוספת, אותה כלל לא ניצל. שהרי סך השעות בהן בילתה מכוניתו בחניון, לא התאים לחשבון אותו קיבל.
מ' פנה לצוות החניון, וניסה להסביר ולהפחית בחזרה את השעה המיותרת מחשבונו. אנשי הצוות המצומצם בשעת בוקר מוקדמת, הבהירו לו כי אינם מוסמכים לשנות את תעריפי החנייה, וכמובן שלא להשהות את יישום שעון הקיץ הישראלי. מ' נאלץ לשלם עבור שעת החניה המיותרת, שכן אחרת לא יכול היה להוציא את רכבו.
פניית ynet להנהלת שדה התעופה בן-גוריון נענתה בתגובה כי אכן, החונים לטווח ארוך נאלצו לשלם כסף מיותר. "התקלה אירעה בעקבות עדכון המחשבים לשעון הקיץ", אמרו שם בתגובה. "אנחנו מזמינים את כל הנוסעים שחויבו בחיוב-יתר, לפנות למוקד החניונים, בטלפון 03-9752550 או בפקס 03-9752541, ולקבל זיכוי על ההפרש".