1 באפריל: היכן יוקם מאיץ החלקיקים הבא?
בניו-יורק החליטו להילחם בחובות באמצעות מכירת שמות מפורסמים, ל-"סטארבקס" יש הצעות חדשות לחובבי הקפה ובבריטניה מצאו מקום מצויין להאצת חלקיקים. ynet מגיש לכם מנה שנייה של מיטב בדיחות 1 באפריל ברחבי העולם
רוצים עוד בדיחות 1 באפריל? קיבלתם! העיתונים, אתרי האינטרנט והסוכנויות הידיעות ברחבי העולם היו מלאים בבדיחות לרגל "יום השקר", חלקן כאלה שיש להן אחיזה קלילה במציאות, וחלקן הזויות לחלוטין. ynet אסף עבורכם מנה נוספת של מיטב ההיתולים השקריים המוצלחים ביותר, ומגיש לכם אותם בחיוך ובתקווה שלא "אכלתם אותה".
בניסיון לסגור את חובה הכספי, הצהירה עיריית ניו-יורק בטוויטר שלה כי ראש העיר, מייקל בלומברג, החליט למכור את הזכויות על השם "סנטרל פארק" - הפארק המפורסם החוצה את העיר לאורכה.
בהודעת העירייה נאמר כי גם שמו של הנהר המזרחי (East River) ושל ראש העיר המיתולוגי אד קוץ' הוצעו למכירה. קוץ', שקיבל בסוף שנות ה-70 את "התפוח הגדול" כשהוא שקוע בחובות וזכה להצלחה גדולה על הרפורמות שהפעיל - קיבל את הבדיחה ברוח טובה ואמר כי הוא מציע שמחיר הפתיחה על שמו יהיה 25 מיליון דולר, ועבור סנטרל פארק 200 מיליון דולר.
רשת בתי הקפה "סטארבקס" הודיעה על שני מוצרים חדשים: האחד - העונה לשם "פלנטה", שהיא כוס קפה ענקית של 3.8 ליטר, והשנייה - "מיקרה" עבור אלה המסתפקים בשלוק קטן של 0.06 ליטר. לדברי החברה, שתי הכוסות החדשות יענו על דרישת הלקוחות הכבדים, כמו גם על דרישת אלה שכמעט ואינם שותים קפה.
ברוח הבחירות המתקרבות בבריטניה, הופיעו בכמה עיתונים בממלכה מודעות שקריות של חברת המכוניות BMW, המציעות לרכוש מעין סיכה חדשה בצבע המפלגה שבו תומך הנהג. "BMW נותנת לך את האפשרות לעצב את מכוניתך בהתאם להשקפה הפוליטית שלך", נכתב מתחת למודעה בה נראית הסיכה באדום עבור הלייבור, כחול עבור השמרנים וצהוב עבור הליברל-דמוקרטים.
המודעה מוסיפה גם שנינות אירונית, לפיה ניתן להחליף את הסיכה ביום הבחירות בתוך שניות וללא תוספת תשלום
העיתון "אינדיפנדנט" כתב כי הרכבת התחתית של לונדון נמצאת במגעים מתקדמים עם מאיץ החלקיקים הגדול בשווייץ, בנוגע לאפשרות שהמסלול המעגלי (circle line) של הרכבת - ישמש אף הוא להאצת פרוטונים. בדיווח נכתב כי "פיזיקאים הגיעו למסקנה שהמסלול המעגלי בלונדון יכול לשמש כמאיץ חלקיקים מצויין" וכי "הדבר יכול להיעשות גם מבלי להפריע לנוסעים התקועים באופן קבוע על הרציף בגלל שיבושי התנועה".