קיה מג'נטיס החדשה: בישראל ב-2011
קיה מציגה בתערוכת ניו-יורק את המג'נטיס החדשה, שתשווק בארה"ב כבר השנה, ותגיע לאירופה ולישראל בשנה הבאה. שלא במפתיע, המג'נטיס החדשה גדולה מקודמתה כמעט בכל ממד, ומציעה תיבת הילוכים אוטומטית חדשה
לאחר שהסתפקה עד כה בפרסום תמונות בלבד, מציגה קיה את המג'נטיס החדשה לקהל המבקרים בתערוכת ניו-יורק. בשלב זה מציגה היצרנית הקוריאנית רק את הגרסה האמריקנית של המשפחתית הגדולה - המשווקת בארה"ב תחת השם אופטימה - וזאת מאחר שלאירופה תגיע המכונית החדשה רק בעוד כשנה, באביב 2011. לישראל צפויה המג'נטיס להגיע מעט מאוחר יותר, בקיץ 2011.
הנתונים אותם חושפת קיה, מלמדים כי המג'נטיס החדשה גדולה מקודמתה כמעט בכל ממד: בסיס הגלגלים גדל ב-7.5 ס"מ, ל-279.5 ס"מ, ואורכה צמח ב-4.5 ס"מ, ל-484.5 ס"מ. המג'נטיס החדשה רחבה מקודמתה ב-1.5 ס"מ (183 ס"מ), ונמוכה ממנה ב-2.5 ס"מ (145.5 ס"מ). בקיה מסבירים כי ממד הגובה של המג'נטיס החדשה נועד להשיג יעילות אווירודינמית משופרת.
שיווקה של המג'נטיס החדשה יחל בארה"ב מאוחר יותר השנה, והיא תוצע שם עם שני מנועים עיקריים: בנזין בנפח 2.4 ליטר, המספק 200 כ"ס, ו-V6 טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, המפיק 274 כ"ס. בדומה לאחות התאומה של המג'נטיס, הסונטה החדשה של יונדאי, גם המג'נטיס תציע גרסה היברידית, שתגיע לשוק האמריקני בשנה הבאה.
לאירופה ולישראל תגיע המג'נטיס עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע טורבו-דיזל בנפח 1.7 ליטרים. בשלב זה, לא מפרסמת קיה פרטים נוספים על הגרסאות האירופיות, למעט התייחסות לתיבות ההילוכים: גם הגרסה הידנית וגם הגרסה האוטומטית יציעו שישה יחסי העברה - שיפור לעומת הדגם האוטומטי הנוכחי, המסתפק בארבעה בלבד.