אודי מציגה: מתיחת פנים ותיבה חדשה
לקראת תערוכת הרכב בלייפציג, גרמניה, מציגה אודי מתיחת פנים עדינה ומספר שינויים במנועי ה-TT. רכב הכביש-שטח הגדול, ה-Q7, יזכה בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית
החידושים של אודי. תערוכת הרכב של לייפציג, גרמניה, לא מהאירועים החשובים ביותר בשוק הרכב העולמי, תעניק בכל זאת במה למתיחת הפנים שעברה אודי TT, בדגמי רודסטר וקופה כאחד. לצדה יעמוד רכב הפנאי הגדול והיוקרתי, ה-Q7 הצעיר יחסית, עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.
אפילו אודי לא מכנים את השינויים אותם עברה ה-TT, כ"מתיחת פנים", ומסתפקים בהצגתה כמודל 2011. ואכן, סבכה שונה במעט, עיטורי כרום מסביב ליחידות התאורה הקדמיות, פתח מפלט רחב קוטר, פגושים מלפנים ומאחור ומסיט אוויר אחורי שונה וצבעים נוספים בהיצע, לא יכולים להיחשב כיותר מעדכון קל. עם זאת, לאורכה של המכונית התווספו שני ס"מ, כנראה כתוצאה מפגושים שונים. נוספו לאורכה של ה-TT בגרסאות הקופה והרודסטר, מה שמעמיד את נתון האורך שלה על 418.7 ס"מ. שינויים מינוריים נרשמו גם בתא הנוסעים, עם עיטורי אלומיניום חדשים על גלגל ההגה ואפשרות לצבעים חדשים.
במקום שתי יחידות מנוע הקיימות כיום, ה-3.2 ליטר וה-2.0 ליטר TFSI עם 200 כ"ס, תוצב בארסנל הדגמים יחידת 2.0 ליטר TFSI עם 211 כ"ס. כל יחידות המנוע החדשות ב-TT יהיו נקיות וחסכניות יותר ב-14%, כך אודי. השוק הגרמני צפוי לקבל את הגרסה החדשה לקראת קיץ שנה זו, עם שינויים מינוריים במחיר המכונית. באותו הזמן לערך, סביב חודש יולי השנה, תגיע ה-TT המחודשת ארצה, מחירים עתידיים לא ידועים בשלב זה.
אודי יציגו בלפייציג גם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית בדגם הפנאי המפואר, ה-Q7. אודי מספרים כי תיבה זו פותחה על בסיס התיבה הקיימת בת ששת ההילוכים, והיא מורידה את תצרוכת הדלק הכוללת בחמישה אחוזים. תיבה זו תגיע לדגמי Q7 בארץ גם כן בחודש יולי השנה.