מיקרוסופט מכריזה על טלפונים חברתיים
מיקרוסופט השיקה הערב טלפונים סלולריים מתוצרתה - השמים דגש על רשתות חברתיות, מסרים ושיתוף. הכירו את Kin
במסיבת עיתונאים של חברת מיקרוסופט שהתקיימה הערב (ב') השיקה החברה, מכשיר סלולרי חדש לצעירים.
פרוייקט הסלולריים הצעירים של החברה שזכה לכינוי Pink, נחשף. גולת הכותרת של ההכרזה היא טלפון שאמור להיות זול, ואמור לאחד את פלטפורמת
הרשתות החברתיות במכשיר סלולרי.
ההכרזה של מייקרוספט לא מפתיעה, לאחר הכרזת Windows Phone 7 שמיועד למכשירי הפרימיום, החברה מבינה שתחום הסלולר היום הוא תחום שמייצר לא מעט כסף.
מתוך כך, רוצה מיקרוסופט גם להשפיע על מכשירים ברמות מחיר נמוכות יותר, לחבר'ה צעירים שצורכים שירותי מסרים ורשתות חברתיות.
עדכון בגרירה
החברה השיקה שני דגמים: kin 1 ו-kin2. בלחיצת כפתור אחת, ניתן לעדכן מה-Kin סטטוס בכל הרשתות החברתיות שאליהן אנו מנויים - פשוט באמצעות גרירת עצמים לנקודה ירוקה בתחתית המסך, אפשר לשתף עם החברים וגרירת האנשים שאיתם אנו רוצים לשתף.
המכשיר יודע מי החברים היותר טובים שלנו, שאיתם אנו נוהגים לשוחח או להתכתב ולהגיב לסטטוסים שלהם, ומדרג את אנשי הקשר לפי תדירות השיחות שלנו איתם.
כמו כן מדובר על הסלולרי הראשון של מייקרוסופט שמגיע עם תמיכה ב-ZUNE כולל אפשרות של המלצת שירים של משתמשים
והזרמה של שירים מרחוק.
נעים מאוד, Kin
ה-kin1 מצוייד במצלמה ברזולוציה של חמישה מגה פיקסל ואילו Kin2 מגיע עם מצלמה ברזולוציה של שמונה מגה פיקסל וצילום וידאו ברזולוציה של 720P.
בשני המכשירים החברה צירפה פלאש איכותי, שלטענתם מספק את הפתרון הטוב ביותר לצילומי לילה.
ב-Kin 2 יש רמקול סטריאופוני (ב-Kin One רמקול מונו), מקלט FM, יציאת אוזניות 3.5 מ”מ ומכיוון שאין כניסה לכרטיס זיכרון פנימי, מיקרוסופט מאפשרת לבצע גיבוי לכל התמונות, סרטונים וההודעות שלכם לתוך מחשוב ענן - שזו תפיסה חדשה ומעניינת.
הרשתות החברתיות הנתמכות הן MySpace, Facebook, Windows Live ו-Twitter ובאמצעות האפשרויות הבנויות בממשק ה-Loop, המיוחד להעלאת מדיה, תוכלו להעלות תמונות ווידאו ישירות ללא צורך באפליקציה חיצונית.
האתר של Kin מורכב מציר זמן ותמונות שמודבקות על הציר, ממש כמו סיפור היסטורי של החיים שלנו.
הדור החברתי
במחקר שערכה מיקרוסופט בקרב בני נוער מסביב לעולם הגיעה ענקית התוכנה למסקנה כי לצעירים יש נגישות להרבה מאוד רשתות חברתיות, אנשי קשר רבים, הודעות טקסט ושיתוף תכנים שהם חווים על הדרך.
דור הצעירים הנוכחי מכונה על ידי מיקרוסופט דור המדיה החברתית.
החבר'ה הצעירים, לטענתם, מצפים שכל התכנים והחיים הדיגטליים שלהם יתחברו גם על המכשיר הסלולרי, גם במחשב וגם במסך הטלוויזיה - תפיסה המכונה גם "עולם בשלושה מסכים".