סיטרואן מטרופוליס: כמו שהסינים אוהבים
תערוכת האקספו הבינלאומית בשנחאי, תעניק לסיטרואן את הבמה המתאימה לחשיפת המטרופוליס, מכונית תצוגה יוקרתית, ארוכה וגדולה במיוחד. בשלב זה לא ידוע מתי תיכנס לייצור
מכונית תצוגה חדשה לסיטרואן, המטרופוליס. לפני החשיפה הרשמית של סיטרואן מטרופוליס בתערוכת האקספו של שנחאי, מציגה היצרנית הצרפתית תמונות ומעט מידע אודות המיצג החדש. המטרופוליס, פרי סדנת העיצוב הבינלאומית של סיטרואן בסין, אמורה לקסום לקהל המקומי, המעריך בשוק היוקרה ממדים יוצאי דופן. והמטרופוליס מעניקה לו את אלה בשפע, עם 530 ס"מ לאורך, 200 ס"מ לרוחב ו-140 ס"מ בלבד בגובה.
המטרופוליס דומה ולא במקרה לדגם התצוגה היפנוז, ומציגה אף היא סבכה בעלת סמל חברה מוגדל ומראות דומות. היא כוללת גם מסיט רוח אחורי (ספוילר) אקטיבי, וכמובן מערכת מתלים אקטיבית מודרנית, שמסייעת - כך סיטרואן - בין היתר להקטנת צריכת הדלק וצמצום רמת הזיהום. בסיטרואן מציינים כי המכונית הגדולה והחזקה תפלוט בממוצע 70 גרם CO2 לקילומטר, וזה מעט במיוחד.
מערכת ההנעה של המטרופוליס עונה - בהתאם לרוח התקופה - לכינוי היברידית, ומשלבת בין מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר המייצר 272 כ"ס, ומנוע חשמלי המייצר בין 55 ל-95 כ"ס, לפי הצורך. במצב גדישה מלא, יכול המנוע להגיע עד להספק משולב של 460 כ"ס, וקרוב ל-44 קג"מ מומנט - כך על-פי סיטרואן. סוללת הסיטרואן נטענת באמצעות שקע ביתי, אם התעניינתם והמכונית מסוגלת לנסוע בהסתמך על המנוע החשמלי בלבד. המטרופוליס תציע תיבה רובוטית כפולת-מצמד עם שבעה הילוכים. אגב, בסיטרואן מבטיחים כי צבע המכונית משתנה בהתאם לעוצמת האור אליו היא חשופה, וכך מתעצם האפקט הוויזואלי שמעניקים קימוריה - לשון ההודעה.