שתף קטע נבחר

בעלי פורשה פנמרה נקראים למוסך

תשעה מבעלי מכוניות הספורט-יוקרה במחיר קרוב למיליון שקל, נקראים למוסכי החברה המורשים. הסיבה: חגורות הבטיחות עלולות להשתחרר ממנגנון העיגון במקרים קיצוניים

מכונית היוקרה הגדולה של פורשה, הפנמרה החדשה יחסית, נקראת למוסך. בין אלפי המכוניות שמזמינה היצרנית למוסך בכל רחבי העולם, יש תשע שנמכרו ללקוחות ישראלים. מדובר בקריאה לתיקון הנוגעת לבעיה אפשרית במנגנון עיגון חגורות הבטיחות הקדמיות. אלה עלולות, במקרים של הסטה קיצונית לפנים של מושב הנהג או הנוסע, להשתחרר ממקומן בעת חגירה או שחרור החגורה.

 

בארה"ב בלבד מדובר בלמעלה מ-3,000 יחידות של מכונית ה-GT מבית פורשה. בכל המקרים מדובר בדגמי 2010 של היצרנית, ולטענת פורשה, בינתיים לא נרשמו כל מקרים של פציעה כתוצאה מהבעיה האפשרית. היצרנית הגרמנית, יחד עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בארה"ב (NHTSA), הוציאו הודעה משותפת בה נמסר כי "כאשר המושבים הקדמיים מכוונים לפנים בתנוחה קיצונית, לא ניתן להבטיח כי חגורות הבטיחות הקדמיות לא ינתקו ממנגנוני העיגון. תוספת למנגנון העיגון תמנע את אפשרות הניתוק", כך אומרים בפורשה.

 

מחברת מכשירי תנועה יבואנית פורשה בישראל, נמסר כי כל הלקוחות הרלוונטיים כבר קיבלו הודעה על הקריאה לתיקון, ובחלק מהמכוניות הוא כבר בוצע. לדבריהם, מדובר בתוספת טבעת-מרווח מפלסטיק בתפס חגורת הבטיחות. זמן התיקון המשוער לטענתם - כרבע שעה. התיקון למנגנון מבוצע ללא כל תשלום מצד הלקוח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קריאה לתיקון - פורשה פנמרה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים