שתף קטע נבחר
 

גרסאות חדשות לרנו מגאן - חזקה ופתוחה

רנו חושפת גרסאות נוספות למגאן המשפחתית, בהן אחת עם גג קשיח-מתקפל, ואחת עם שני מנועים חזקים יותר, תחת הכינוי המבטיח GT. בנוסף יוצע גם קו דגמים ספורטיבי חדש

מגאן מרחיבה את היצע הדגמים, עם מכונית אחת פתוחה, ואחרת חזקה. מספר גרסאות חדשות מצטרפות להיצע רנו מגאן האירופית - שאינה משווקת בישראל מאז שהגיעה אלינו הרנו פלואנס. קבריולט, GT ו-GT ליין. מעתה תקבל המגאן דור 3 גרסת גג קשיח-מתקפל כמו המכונית אותה החליפה. במקביל יוצעו גרסאות GT חזקות יותר לכל סוגי המרכב - קופה, האצ'בק, אסטייט (סטיישן) וקבריולט.

 

להזכירכם, היבואנית בארץ מייבאת רק את פלואנס - המקבילה של רנו לשווקים המעדיפים מכוניות סדאן עם ארבע דלתות - המיוצרת במפעל החברה בטורקיה. ורק כדי להדגיש: פלואנס מגאן שמשווקת כאן, היא מכונית האצ'בק עם חמש דלתות שמבוססת על הפלואנס, ואינה זהה למגאן דור 3 האירופית.

 

 


רנו מגאן GT - זאת עם המנוע החזק על באמת

 

דגמי ה-GT יציעו כאמור מנועים משודרגים ומספר שינויי עיצוב - בין השאר פתח יניקת אוויר קדמי, יחידות תאורה קדמיות עם רקע שחור ופגוש שונה במעט. בפנים יזכו המכוניות למושבים בעלי תמיכה משופרת, דוושות אלומיניום ועוד. שני מנועים יוצעו: בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומגדש, המספק 177 כ"ס, ודיזל עם 158 כ"ס.


 

ברנו מספרים כי הגג בו מצוידת הקבריולט, בנוי בחלקו מזכוכית המסננת קרני השמש. לדברי הצרפתים, מדובר בגג הגדול מסוג זה בתעשיית הרכב. הגג נפתח ונסגר באמצעות מנגנון אלקטרו-הידראולי, הדורש 21 שניות לתהליך. גרסת הקבריולט כבדה ממגאן הא'צבק ב-160 ק"ג, בעוד נפח תא המטען קטן בחצי.

 

תחילת שיווק של שני דגמי ה-GT באירופה נקבע לחודש יוני השנה, דגם הקבריולט יושק עוד החודש בשווקי מערב אירופה השונים. חברת קרסו, היבואנית בארץ הצהירה בעבר כי יש בכוונתם לשווק את דגם המגאן בגרסה ספורטיבית. לא ידוע אם השיווק יכלול את ה-GT או את הקבריולט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים