שתף קטע נבחר
 

אשת הפרסום תרצה גרנות הלכה לעולמה

גרנות נחשבה לכוהנת הגדולה של הקריאייטיב בישראל, והעבירה תחת ידיה ב-20 השנים האחרונות אלפי אנשי מקצוע

הפרסומאית תרצה גרנות מתה אתמול (ה') בלילה ממחלה. גרנות נחשבה לכוהנת הגדולה של הקריאייטיב בישראל, והעבירה תחת ידיה ב-20 השנים האחרונות אלפי אנשי מקצוע. מותה התקבל בתדהמה בקרב אנשי הפרסום, שרבים מהם לא ידעו על דבר מחלתה. הלווייתה תתקיים ביום א', ב-12:00 בצהריים, בבית העלמין ירקון.

 

ב־1986 פתחה גרנות קורס קופירייטינג עם מוטי מורל, והעבירה תחת ידיה אלפי תלמידים. אחרי פירוק השותפות עם מורל היא חברה לאיגוד הפרסום במסגרת "הבצפר" - שותפות שגם כן התפרקה לפני שלוש שנים. משם המשיכה ללמד בבית הספר ACC, ואף פתחה קורס מיוחד לחרדים. במקביל שימשה כיועצת לחברות שונות. 

 

בראיון שקיימה לפני כשנתיים ל"כלכליסט" הביעה גרנות את זעמה על הנעשה בתחום הפרסום ואמרה ש"הענף כולו הִזנה את עצמו, כבר אינו דורש מעצמו שום עומק, ואפשר לראות את התוצרים: הוא פחות אסטרטגי, יותר מגלומני, ומנותק מהצרכן. אתה מסתכל היום על רצועת פרסומות, וכל מה שאתה רואה זה שיר מהפלייליסט של גלגל"צ שמלווה כמה סצינות. בסוף יש אזכור למותג שאתה מיד שוכח. הפרסומות היום הן קליפ ללא אסטרטגיה או חדשנות, ובעיקר הכל מאוד דומה אחד לשני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תרצה גרנות
צילום: אורנה מלכי לבנה
מומלצים