תמונות ראשונות: סיטרואן C4 החדשה
סיטרואן חושפת את ה- C4 החדשה, שתוצג בתערוכת פריז באוקטובר הקרוב, ותגיע לישראל לקראת אביב 2011. הפרטים מעטים, אך התמונות חושפות שינויים משמעותיים - בעיקר בתא הנוסעים
סיטרואן חושפת היום (ג') תמונות ראשונות של ה-C4 החדשה, שתוצג באופן רשמי בתערוכת פריז, בחודש אוקטובר הקרוב. בתחילת 2011 יחל שיווקה של ה-C4 החדשה באירופה, ומחברת דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן, נמסר כי המכונית תגיע לישראל בעוד כשנה, באביב 2011.
על-פי הערכות, מבוססת ה-C4 החדשה על הפלטפורמה של קודמתה, ששווקה החל מ-2004 ועברה מתיחת פנים ב-2008. מהלך זה אינו מפתיע או ייחודי, ולמעשה מיישר קו עם מי שאמורה להיות אחת מיריבותיה העיקריות - פולקסווגן גולף דור 6, המבוססת על הפלטפורמה של קודמתה, גולף דור 5.
ה-C4 החדשה מציגה מראה פחות מעוגל מבעבר, אם כי היא עדיין מזכירה את קודמתה. המכונית החדשה גדולה מקודמתה: ארוכה ב-5 ס"מ (433 ס"מ), רחבה ב-2 ס"מ (179 ס"מ) וגבוהה ב-3 ס"מ (149 ס"מ). בסיטרואן בחרו בשלב זה שלא לפרסם את נתון בסיס הגלגלים, אך טורחים לספר כי נפח תא המטען צמח ב-88 ליטרים, ועומד כעת על 408 ליטר.
תא הנוסעים של המכונית החדשה מציג שינויים משמעותיים, ובראשם החלפת לוח המחוונים האלקטרוני של ה-C4 הקודמת - שהיה ממוקם מעל הקונסולה המרכזית - בלוח מחוונים "מסורתי", בעל שלושה צגים, הממוקמים מאחורי גלגל ההגה.
סיטרואן אינה מפרסמת בשלב זה את היצע המנועים ותיבות ההילוכים של ה-C4 החדשה, ומסתפקת בהבטחה כי תציע גרסה "ירוקה", שתיקרא e-HDI ותצויד במערכת הנעה המכונה "מיקרו-היברידית". מאחורי הכינוי מסתתר מנוע טורבו-דיזל - בנפח לא ידוע בשלב זה - ומערכת "עצור וסע". נתוני פליטת המזהמים של ה-e-HDI כבר אינם יכולים להיחשב יוצאי-דופן: 109 גרם CO2 לק"מ. את "החבילה הירוקה" תשלים מערכת הנקראת eTouch, שאמורה לנטר את הרגלי הנהיגה, ולתת "עצות" לשיפור צריכת הדלק.
בסיטרואן גם טוענים כי למרות הצמיחה בממדים, משקלה של ה-C4 דווקא ירד, וזאת הודות לשיטות ייצור מתקדמות, הכוללות למשל שימוש בריתוכי לייזר. עם זאת, היצרנית אינה מפרסמת בשלב זה מה משקלה של המכונית החדשה.