מסנר בעקבות הלוויים
אחרי טאטו ובלאגן, יובל מסנר מצטרף לרב ברוך ברנר ולנגנים נוספים - ויחד הם מבצעים לחנים מקוריים למזמורי תהילים
ככל הידוע, הלוויים היו שרים את מזמורי תהילים בבית המקדש תוך כדי עבודת הקרבת הקורבנות. מה שלא ידוע הם הלחנים של המזמורים, אבל זו לא סיבה שלא לתת דרור למחשבה ולדמיין את הוויברציות שהיו שם. לפי השמועות, זה היה מופע ששוקי וייס כבר מזמן היה מביא לפארק הירקון.
אנסמבל תהילים הוא הרכב ישראלי שעוסק בהלחנה ובביצועים מקוריים של המזמורים שמיוחסים לדוד המלך, בנסיון לתת להם גוון חדשני בן זמננו. לצד הסולן ברוך ברנר, מנגנים באנסמבל יובל מסנר - לשעבר חבר "בלאגן" ו"טאטו", רועי רז, גלעד אפרת ואורן פריד.
ברוך ברנר, או הרב ברוך ברנר אם תרצו, הוא אישיות אמנותית מעניינת במיוחד שמוכרת לחלק מהציבור בזכות הסרט "ברוריה", שבו שיחק בתפקיד הראשי. כבר לא מעט שנים שהוא עוסק בתמהיל הזה של יהדות עכשויות, בין אם כבמאי, כמספר, כמנחה, או בעצם בכמעט כל תפקיד בימתי אפשרי. יחד עם זאת, ניכר מהצורה שבה הוא שר ומתכונן לקראת מופע ההשקה של הפרויקט ב"לבונטין 7" בתל אביב, שהאנסמבל מביא אותו למקומות אחרים וחדשים.
עבור מסנר זהו אמנם לא ניסיון ונגיעה ראשונה בתחום היהדות, לאחר שהלחין כבר פסקול המתבסס על תפילות למחזה "שבת של שלום", של היוצר אהוד עזריאל מאיר, אך לפי האווירה בחדר החזרות עושה רושם שגם בפרויקט הזה הוא חלק בלתי-נפרד מהמניין והעניין.
חוזרים לתהילים
לאורך הדורות, מאז החורבן, נמנעו ברוב המסגרות היהודיות להלחין תהילים - אם מתוך "אבלות ציון" או מיראת הקודש ותחושת
האפסות נוכח אובדן "רוח הקודש" שהייתה למשוררי המקדש.
השינוי והתעוזה לגעת בחומרים שבתהילים החל במקביל להופעת החסידות במזרח אירופה. בחצרות השונות נתחדשה הלחנת פסוקי תהילים והם הפכו ל"ניגוני דביקות". אם תבקשו ללכת ממש רחוק, אז ייתכן שניתן לומר כי שער הניו-אייג'-רוקנרול שהמוזיקה הדתית חווה בשנים האחרונות נפתח הודות לחדשנות של החסידות.
בחיפוש אחר הגוון המוזיקלי המיוחד של תהילים יוצא האנסמבל למסע בין סגנונות וז'אנרים שונים: מוזיקת עולם, מוזיקה קלאסית, מוזיקה יהודית ומוזיקה אתנית - וככלל, כמעט כל סוג של מוזיקה מוזמן אל החדר כדי לנסות ולהפגיש פנים שונים של ספר התפילות העתיק.