שתף קטע נבחר
 
חי מונדו – סטודיו לתרבות העיצוב

מאה אחוז אינטראקטיבי

קולקטיב ההיפ הופ "51 אחוז" השיק את אלבומו החדש והחינמי באירוע שבו לקח הקהל חלק פעיל. מאיפה הגיעה ההשראה ומה קוואמי חושב על כך? השוק השחור שאל, בדק ואף השתתף

 

51 אחוז שומרים על קשר עם הקהל (בימוי: רפי ברבירו, צילום: אבי חי, עריכה: דפי מקל)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

"בעבר תהינו כיצד אנו יכולים לשפר את הקשר שלנו עם הקהל שלנו, כיצד אנו יכולים להבין אותם יותר ולגרום להם להבין אותנו יותר ולהרגיש יותר", אומר אבי אשכנזי מההרכב "51 אחוז", שהוציא לאחרונה את האלבום החדש שלו להורדה בחינם. בעקבות עבודת סמינריון שעשה אשכנזי בלימודיו במכון הטכנולוגי בחולון, הוא הגיע למסקנה שככל שהאמן יוזם אינטראקציה גדולה יותר עם הקהל, כך הקהל נהנה יותר בהופעה.

  

בין הפעילויות, שחלקן באתר הלהקה, נכללה יצירה קולקטיבית של קליפ לשיר "ימים, לילות". ההרכב צילם באופן אקראי אנשים ברחוב שנתנו לכך את הסכמתם ושילב את הצילומים יחד. הוא גם יצר אירוע השקה לאלבום החינמי, שבו היה לקהל המשתתפים חלק גדול. איך בדיוק? צפו בוידאו ותראו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"51 אחוז" עם ברבירו. הכל בגלל סמינר
צילום: אבי חי
לאתר ההטבות
מומלצים