חגיגת הקניות נרגעה: יציבות בפדיון רשתות השיווק
לאחר עלייה של 4% במכירות רשתות השיווק בדצמבר-פברואר, בחודשים מרס-מאי לא נרשמה עלייה במכירות. יציבות גם במכירות רשתות המזון
חגיגת הקניות ברשתות השיווק נעצרה. לפי נתוני הלמ"ס, בחודשים מרס-מאי נרשמה יציבות בפדיון רשתות השיווק, לאחר עלייה של 4% בשלושת החודשים דצמבר 2009-פברואר 2010.
יציבות נרשמה גם בפדיון רשתות המזון בחודשים מרס-מאי, לעומת עלייה של 2.4% בדצמבר-פברואר.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
יציבות בפדיון רשתות המזון
צילום: Index Open
מומלצים