חדש בבינג: חיפוש מולטימדיה ומשחקים
מיקרוסופט משיקה את bing Entertainment - עמוד לחיפוש סרטים וביקורות, תמונות, שירים והופעות, ביקורות משחקים ותכני מולטימדיה נוספים. איזה יתרון יש לו על פני גוגל?
תכני בידור הם מהתכנים המבוקשים ביותר באינטרנט, ובמקרים רבים יש זיקה ברורה בין תכנים שונים. העמוד החדש מחולק למספר קטגוריות - מוזיקה, סרטים, טלוויזיה, משחקים ומשחקי פנאי.
מילות שירים, חניה בקרבת הקולנוע
מיקרוסופט מקשרת את בינג Entertainment למאגר של כחמישה מיליון שירים. כלי החיפוש החדש יאפשר למשתמש שחיפש שיר מסויים לקבל גם את המילים שלו, קליפים, תאריכי הופעות של האמן המבצע, תמונות שלו ועוד.
את השיר שנמצא יוכל המשתמש לרכוש ולהוריד דרך iTunes, אמזון, או Zune. כל שיר יהיה זמין להאזנה פעם אחת, ולאחר מכן - רק בצורת הדגמה של שלושים שניות.
גם קדימונים לסרטים, מידע על הפקת הסרט, תמונות השחקנים ותכנים נוספים מוצגים בעמוד ייעודי. בנוסף, יוצגו ביקורות על כל סרט, בתי קולנוע בהם מוצג – אם מדובר בסרט חדש, ומידע אודות סביבת בית הקולנוע – מהוראות הגעה ועד למסעדות ומגרשי חניה בקרבתו.
סדרות טלוויזיה ומשחקי פנאי
בתחום המשחקים, ירכז בינג Entertainment מידע אודות עשרות אלפי כותרים שונים – קישור לקדימונים, ביקורות וסקירות, מדריכי שלבים וצ'יטים. בנוסף, יוצגו בעמוד גם מעל
מאה משחקי פנאי פופולריים אליהם ניתן להזמין למשחק חברים מרשתות חברתיות.
העמוד החדש של בינג ירכז גם מידע ותכני תוכניות טלוויזיה פופולריות אשר הועלו לרשת. כלי זה פחות עשיר משירותי המוזיקה והקולנוע, ומציג תוצאות חיפוש הכוללות אתרים רשמיים של סדרות, טריילרים ואתרי מעריצים.
ומה עם גוגל?
על אף יתרון הנוחות הברור שיקנה העמוד למשתמש, בשלב זה עדיין מוקדם לקבוע האם כלי שכזה אכן יעלה את הפופולריות של בינג, שעדיין לא מצליח לעמוד בתחרות עם גוגל.
משתמשים רבים רגילים לחפש בגוגל ופשוט להיכנס אל אתרים המציגים בתפזורת את התכנים שבינג אנטרטיינמנט מרכז במקום אחד, שכבר ביססו לעצמם שם כמקור בר סמכא כדוגמת IMDB.