עיכוב "קל": טיסה נדחתה ב-35 שעות - ובוטלה
נוסעי חברת "דלתא", שהגיעו שלשום לנתב"ג לקראת ההמראה המיוחלת לניו-יורק, לא האמינו שמה שהחל בדחייה קלה יסתיים כעבור כמעט שתי יממות ובביטול מוחלט של הטיסה. "מעולם לא נתקלתי בעיכוב הזוי כל כך", סיפר אחד הנוסעים
כמעט שאין מי שלא נתקל בדרך לחופשה או בחזרה הביתה באחת התופעות האולי מעצבנות ביותר עבור הנוסעים, שמגיעים אל שדה התעופה נרגשים ומאושרים, לפחות עד לרגע הגילוי על העיכוב בהמראה. אבל היום (ה') מסתבר שהמתנה למשך שעה-שעתיים נראית כמו גן-עדן עבור 400 הנוסעים שהיו אמורים לצאת לדרכם שלשום לעבר ניו-יורק, ובמשך כמעט שתי יממות עלו וירדו מסיפון מטוס חברת "דלתא" - עד להודעה על ביטולה הסופי של הטיסה.
על-פי התכנון, אמור היה המטוס להמריא לאוויר שלשום ב-23:00. הנוסעים כבר היו ישובים בכיסאותיהם, עד שהתבשרו כי בשל תקלה עליהם לרדת בחזרה לבית הנתיבות. זמן מה אחר-כך, נקראו שוב לתפוס את מקומותיהם - ומאוחר יותר נאלצו לרדת מהמטוס בפעם השנייה - סאגה שנמשכה מאז עוד כמה וכמה פעמים, לאורך פרק זמן כמעט בלתי נתפס של 35 שעות.
"אני טס הרבה לארצות-הברית לענייני עבודה, ומעולם לא נתקלתי בעיכוב כל כך הזוי", סיפר ל-ynet יוסי, אחד הנוסעים התשושים. "הם הורידו והעלו אותנו במקום פשוט להודיע על הביטול הסופי". בשלב כלשהו, הודיעו ב"דלתא" לנוסעים הממורמרים על ההחלטה לדחות את הטיסה לאמש ב-22:00, אך גם זו נדחתה. עבור רוב הנוסעים נמצא פתרון חלופי במטוסים אחרים, אך 80 מהם המשיכו להמתין בנמל התעופה בן-גוריון - עד להודעה היום בצהריים על הביטול הסופי.
"טיסה DL69 מתל-אביב לניו-יורק, שהייתה אמורה להמריא ב-7 ביולי, בוטלה עקב ענייני תחזוקה. היא הייתה מתוכננת להמריא שוב ב-8 ביולי, אולם נאלצנו לבטל גם אותה", נמסר בהודעת "דלתא". "אנו מתנצלים מעומק לבנו על אי-הנוחות שנגרמה לנוסעים, ונוקטים מאמצים רבים לאתר עבורם טיסות חלופיות. נושא הביטחון וביטחונם של הנוסעים ניצבים בראש סדר העדיפויות שלנו".
- המידע הראשוני התקבל במייל האדום