פנטהאוז לוטשת עיניים לשפן של פלייבוי
רשת friendfinder שמוציאה לאור את המגזין האירוטי "פנטהאוז" מבקשת לרכוש את פלייבוי ובכך למנוע מיו הפנר לרכוש מחדש את אימפריית המבוגרים שהקים. מי ינצח בקרב הסקסי ביותר בעולם העסקים?
המרדף אחר השפן של פלייבוי מתחמם. אמש הודיע מייסד המגזין יו הפנר כי הגיש הצעה לרכוש חזרה את אימפריית הבידור למבוגרים שייסד. ואולם כעת מתברר שיהיה עליו להתמודד עם הצעה מתחרה מהמו"ל של המגזין היריב פנטהאוז. הפנר הודיע כי הוא חובר לחברת ההון הפרטית ריזבי טרברס, ויחד הציעו 5.5 דולר למניה עבור אימפריית פלייבוי.
בפברואר
פלייבוי צימצמה הפסד רבעוני ב-81%
סוכנויות הידיעות
החברה הפסידה "רק" כ-28 מיליון דולר על הכנסות של כ-61 מיליון דולר. ההוצאות ירדו אך המגזין סבל מירידה בצריכה
כמה שעות לאחר חשיפת כוונותיו של הפנר, דיווח עיתון הגרידאן הבריטי כי פלייבוי הפכה למטרה של רשת friendfinder המתחרה, שמוציאה לאור את המגזין "פנטהאוז". הרשת מיהרה להודיע כי היא מתכננת להגיש "הצעה אלטרנטיבית", ובכך העלתה את האפשרות לקרב השתלטות.
מנכ"ל החברה מארק בל אמר כי פריינדפיינדר מתעניינת בפלייבוי מזה זמן מה, וקרוב לוודאי שתפעל בעניין בתוך כמה ימים.
הפנר הקים את פלייבוי ב-1953. לפני עשור הפכה החברה לציבורית ובידיו של הפנר נותרו 70% מהמניות מסוג A, ו-28% מהמניות מסוג B - שמעניקות לו מידה ניכרת של שליטה. הצעתו מעריכה את שווי החברה ב-185 מיליון דולר, על אף שהפסידה 51 מיליון דולר בשנה שעברה.
האימפריה נפגעה מירידה במספר המנויים ומתחרות מצד אתרי אינטרנט. לאחרונה החלה החברה בשורה של קיצוצים העשויים להפחית בחצי את מספר העובדים, העומד על 570.
פלייבוי הצהירה כי תקיים ועידה מיוחדת של דירקטורים עצמאיים שתבחן את ההצעה. החברה מסרה שהפנר הבטיח כי אין בכוונתו למכור את חלקו לצד שלישי מתוך דאגה "למותג של פלייבוי, הכיוון העריכתי של המגזין והמורשת".
יו הפנר, "דואג למסורת"
צילום: איי פי
מומלצים