קוקה-קולה חשפה ילדים לפורנו בקמפיין פייסבוק
קמפיין בריטי בפייסבוק במהלכו פרסמה חברת קוקה קולה סטטוסים מביכים בשם משתמשיה נפסק - לאחר שלפרופיל של ילדה הועלה קישור לסרט פורנו קשה במיוחד
קמפיין בפייסבוק לקידום מותג Dr.pepper, ששייך לחברת קוקה קולה, פרסם הפנייה לסרט פורנו קשה במיוחד על הקיר בפרופילה של ילדה, כך מדווח הטלגרף הבריטי. במסגרת הקמפיין התירו משתמשים בריטיים לקוקה קולה לכתוב בחשבונות שלהם בצורה שאמורה להיות מביכה ומשעשעת.
יותר מ-160 אלף משתמשים בבריטניה נרשמו לקמפיין של חברת המשקאות, כדי שזו האחרונה תציג בשורת הסטטוס שלהם הצהרות מביכות כמו "מה לא בסדר בלהשתין במקלחת?" ועוד.
אולם הקמפיין הגיע לעצירה מביכה כאשר אם לילדה בת 14 התלוננה בפני קוקה קולה על שהפרופיל של כלל את שמו סרט פורנוגרפי קשה במיוחד, על פי הדיווח שחשף את הילד לסרט. "אני 'תוססת' מזעם", כתבה האם בפורום ההורים של אתר mumsnet, "ומצפה להסברים ולפיצוי".
מקוקה קולה נמסר כי החברה מתנצלת על הטעות ותחקור אותה - וכי הקמפיין נעצר.
מי מפרסם בשמך?
הקמפיין האמור נערך בבריטניה, אולם גם בישראל נערכים לא מעט מהלכי פרסום מקוונים ברשתות חברתיות. גם אפליקציות שבחרו משתמשים להתקין מקבלות, ברוב המקרים, גישה למידע אישי בפרופיל. עם זאת, התכנים שהן מציגות הם תמימים ומקושרים לנושאיהן, כמו למשל עדכונים על החווה שלכם בפארמוויל. יישומים אלו גם מבקשים אישור לפרסום מהגולש.
ילדים בריטיים קושרו לפורנו. קוקה קולה
מומלצים