שתף קטע נבחר
 

1,105 בעלי קיה סיד נקראים למוסך

יצרנית הרכב הקוריאנית תזמין בימים הקרובים 1,105 מכוניות מדגם סיד לבדיקה במוסכים המורשים. הסיבה לקריאה לתיקון: תקלה אפשרית במערכת הבלמים

חברת טלקאר יבואנית מותג הרכב הקוריאני קיה, מזמינה 1,105 בעלי מכוניות מדגם סיד לבדיקה. הדגמים הנקראים למוסכים יוצרו בין אפריל 2008 ומרץ 2009, בכל תצורות המרכב. הסיבה לקריאה: תקלה אפשרית במשאבת הבלם המרכזית. לדברי קיה, משך הבדיקה הוא כ-10 דקות, ובמידה ותדרש החלפת המשאבה, יתארך הטיפול לכשעה.

 

במכתב שיישלח בימים הקרובים, יתבקשו בעלי המכוניות לפנות לאחד ממרכזי השירות המורשים. עוד אומרים בקיה כי מדובר בצעד של "ליתר בטחון", וכי עד עתה לא נרשמו תאונות כלשהן בתוצאה מהבעיה האפשרית. בטלקאר אומרים כי הודיעו על הקריאה לתיקון למשרד התחבורה כנדרש. הבדיקה תבוצע ללא כל תשלום מצד הלקוח, כך הם מוסיפים בהודעה לעיתונות.

 

ירון אורן, מנהל השירות בקיה ישראל, אמר ל-ynet כי לקוחות המעוניינים לקבל מידע נוסף, או לברר האם המכונית שלהם נקראת למוסך, מתבקשים להתקשר ל-1-800-377-775. אנשי המחלקה הטכנית מעודכנים, וימסרו כל מידע שידרש, כך אורן.

 

יש להזכיר כי לאחרונה שונו על-ידי משרד התחבורה נהלי הודעות על קריאות לתיקון. היבואן המזמין נדרש לפרסם מודעות בכלי תקשורת מרכזיים, בהם הוא מפרט את מהות התקלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים