שתף קטע נבחר
 

אורבן אאוטפיטרז עד הבית

לא צריך יותר את הדודה מג'רזי: רשת בוטיקי המולטי-ברנד ההיפסטרית והנחשקת מאפשרת כעת לבצע הזמנות אונליין מישראל

לנוכחות של אמריקן אפרל בארץ רובנו כבר התרגלנו, ואחרי שH&M פתחו סניפים בכל עיר ציונית שמכבדת את עצמה, נוצרה תחושה שאופנתית, אנחנו על המפה. היפסטרים וחובבי אופנה מעודכנים בכל זאת לא ישנו בשקט, עד עכשיו – אורבן אאוטפיטרז, אולי הרשת הכי מגניבה שיש לאמריקאים להציע, עושה עלייה.

 

אורבן עדיין לא פתחו סניף בדיזנגוף סנטר או בקריון וגם לא סביר בינתיים שהם יתקעו כאן יתד בקרוב. אבל, וזה אבל גדול, הם סוף סוף החליטו לשלוח מוצרים ישירות ללבנט. אם עד עכשיו הייתם צריכים לסמוך על הדודה מניו ג'רזי או על החברה שעובדת בעגלות באוהיו שתקבל את החבילה ותשלח אותה לארץ, ברשת הסופר-מגניבה מציעים עכשיו לישראלים לוותר על המתווך, ולקבל את המשלוח עד הבית.

 

אורבן אאוטפיטרז נוסדה ב1970, בניסיון ליצור חנות שחוץ מלהלביש את ההיפסטר הממוצע תיתן מענה גם לריהוט האהוב עליו, ולא תשלח אותו לחפש מצעים באיקאה. ואכן, אפשר להגיד שאורבן היא הגרסה הצעירה והכמובן אורבנית לכל חנויות הכלבו למיניהן. אפשר למצוא שם בגדי נשים וגברים וגם מוצרי טיפוח ובישום, כלי בית, מצעים, מתנות ואפילו ציוד משרדי. כמו "המשביר לצרכן", רק מגניב.

 

נכון להיום הרשת מונה יותר מ140 סניפים ברחבי העולם, עם נקודות מכירה בארצות הברית וגם ברחבי אירופה. הצרכנים הישראלים נחשפו אליה בשיטוטים בחו"ל, ולאט לאט, ובעיקר בזכות קולקציות וינטג' מוצלחות, היא הפכה לH&M של ההיפסטרים הישראלים ושל כל מי שאוהב להתגאות בטעמו הייחודי. כל תל אביבי שמכבד את עצמו הביא משהו משם כשחזר מטיול בגולה, וכל בחורה שמתיימרת להבין באופנה התהדרה לפחות בזוג מגפיים אחד מאורבן. אפילו נינט בחרה בה כאחת החנויות המומלצות לשופינג בחו"ל, ואם זה לא מדד, אז מה כן?

 

 


גם הם מככבים באורבן אאוטפיטרז. ג'ינסים של ליווייס (צילום: יחסי ציבור)

 

על מדפי החנויות של הרשת תוכלו למצוא מותגים אופנתיים שנמכרים גם בארץ (אדידס, דיזל, דוקרס, וואנס ועוד), לצד מותגי מעצבים (קלווין קליין, בטסי ג'ונסון והמותג עם  חולצות הפולו, הסניקרס ונעלי הגברים הכי מוצלחות כרגע, פרד פרי), וגם מותגים שצמחו באורבן, כמו פרי פיפל (Free People). אבל רשימת המעצבים, מרשימה ככל שתהיה, היא לאו דווקא מה שהופך את אורבן למה שהיא. העניין בחנויות של הרשת, שמצליחה להתרחק ממסחור ולשמור על תחושת האינדיבידואליות של כל קונה, הוא התמהיל, הבחירה של הפריטים.

 

נראה שהאיש הכי חשוב באורבן הוא הקניין, שבוחר אילו דגמים יגיעו לחנויות. גם בהנהלה מבינים את הכוח שטמון במגוון שיש להם להציע, ושם טוענים שהמטרה שלהם היא יצירת סביבה כל כך ייחודית, שהלקוח ישתכנע לקנות. שיטוט בכל אחת מהחנויות יבהיר בדיוק כמה מחשבה הושקעה בכל פריט – אף אחד מהטי שירטים שזרוקים בנון שלנטיות על השולחן לא הונח שם במקרה, והיו בטוחים שעל הלוק הכאילו-זרוק של החנות עבדו עשרות מעצבים במשך ימים ארוכים.

 

אז נכון שהשיטוט היחיד שמתאפשר לנו באורבן בינתיים הוא ווירטואלי (לפחות עד הגיחה הבאה לניו יורק), אבל לעובדה הזו יש גם צד חיובי. כמו אחותה התעשייתית-אך-מגניבה, אמריקן אפרל, גם באורבן אאוטפיטרז, שמעסיקה יותר מ-5,000 עובדים, לא שמים דגש על שירותיות בבחירת המוכרים. אם חשבתם שהעובדים של אמריקן מתנשאים, נסו לבקש עזרה מההיפסטרית העסוקה למראה של אורבן, ומהר מאוד תמצאו את עצמכם מתחרטים על הרגע שבו הגעתם לחנות במקום פשוט להזמין און ליין.

 

  


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סניף של אורבן אאוטפיטרז. עכשיו זמינים במשלוח עד הבית
צילום: Gettyimages Imagebank
לאשה בפייסבוק
מומלצים