חוזרת למקורות: המיני תתחרה ב-WRC
עשרות שנים לאחר שניצחה מירוצי ראלי לראשונה, חוזרת המיני לכבישים המפותלים והשבילים המושלגים של סבב הראלי העולמי. הקאנטרימן החדשה תתחרה באליפות כבר ב-2011
מיני חוזרת להתחרות באליפות העולם בראלי. ב.מ.וו מודיעה היום (ג') כי על הקאנטרימן החדשה, המושקת בימים אלה, תבוסס מכונית ראלי שתשתתף במירוצים כבר בעונה הבאה. בעוד שב-2011 היא אמורה להשתתף במספר אירועים בלבד, בשנה שלאחר מכן היא צפויה לקחת חלק בעונה כולה ולהתחרות על התואר.
הקאנטרימן WRC, כפי שמכונה מכונית המירוץ, פותחה על-ידי סדנת המירוצים האנגלית המוכרת פרודרייב, ששיתפה פעולה בעבר עם מספר יצרניות, ובעיקר עם סובארו. מכונית המירוץ נבנתה על-פי תקנון ה-Super 2000, קטגוריה חדשה שתהפוך לבכירה, כבר בעונת המירוצים הבאה. ויש גם חדשות טובות עבור מי שאינו מתחרה דרך קבע. היצרנית הודיעה כי במקביל לתחילת ההשתפות במירוצים, תשווק מיני גרסה ספורטיבית בשם קופר S קאנטרימן - עם מנוע 1.6 ליטרים מוגדש ו-184 כ"ס. המיני תהיה כפולת הנעה ותצויד בדיפרנציאל מרכזי שיעביר את הכוח על פי הצורך בין הגלגלים, עד כדי הנעה אחורית מלאה במצבי קיצון.
כדאי להזכיר כי המיני שהוצגה כמכונית פורצת גבולות בסוף שנות ה-50, נראתה באליפות הראלי העולמית כקוריוז, כשהיא מתחרה במכוניות גדולות וחזקות (ויקרות) ממנה בהרבה. אלא שהמיני הקטנה הראתה לעולם כי הגודל לא תמיד קובע, וניצחה שלוש פעמים בשנות ה-60 את ראלי מונטה קרלו. מיני עשתה זאת עם הנעה קדמית שנחשבה לשונה בנוף המכוניות דאז, על אחת כמה וכמה במירוצי מכוניות.